True indeed. Zo erg zelfs dat een Dark Souls 3 eigenlijk 60fps moet worden ook. Voor de Bloodborne spelers hier, is dat niet echt wennen als je van Souls 2 naar Borne gaat?
Oh dat geloof ik gelijk. Dat vind ik ook echt nice aan Bloodborne. Maar ik bedoelde zelf vooral van 60fps naar 30fps gaan.
Ow zo!! Haha Ja dat is een stap terug.. 60 FPS vind ik persoonlijk veel fijner om te spelen. Maar vaak ben ik zo weer gewend Edit: jij nog niet overstag Kabuto voor een ps4? Als je een souls fan bent dan kan je eigenlijk Bloodborne niet laten liggen
Ik zie mezelf niet perse als een echte Souls fan, maar kan de games absoluut waarderen. PS4 komt hier volgend jaar. Vind het niet genoeg voor alleen Bloodborne. De enige exclusive die mij iets doet op de console.
Er gaat hoogst waarschijnlijk een nieuw deel worden aangekondigd aankomende E3. Awesome zeg!! Is de weapon bug patch eigenlijk al gelanceerd voor de current gen? Wil na Witcher 3 eigenlijk wel starten met deze game
Eindelijk de tijd gehad om eens een aardig stuk te spelen. Eerste baas down, was wel een heel makkelijke. Nu bij de Pursuer, die niet echt mee wil werken.
Zullen niet veel mensen deze thread meer lezen nu deel 3 uit is, maar ik moet eerst maar eens deel 2 uitspelen. Ondertussen alweer 5 bosses down en in The Lost Bastille aanbeland. Ben benieuwd wat dat nou weer voor locatie is. Lijkt een of ander prison eiland. Toch maar voor strength gegaan. Wil misschien wel een ultra greatsword gebruiken, aangezien ik die gevonden heb, maar die dingen zijn veel te zwaar!
Ik ben nu met Bloodborn bezig, daarna Dark Souls II, dus ik ga de berichten hier nog regelmatig langs scrollen voor tips en tricks. Daarna is het tijd voor Dark Souls III, maar dan zijn we waarschijnlijk al een jaartje verder
Dude je bent niet de enige, geloof me. Op een gegeven moment was ik de Pursuer zat en heb toen een summon gedaan. Ik zit nu zelf echt te kutten met de boss van The Lost Bastille. Ik moet dat rollen echt beter onder de knie krijgen, want die eerste Sentinel raakt me al gelijk en ook echt meerdere keren. En dat te bedenken dat er dan nog twee van die fuckers resteren. Ik wilde in eerste instantie voor een sorcerer/warrior build gaan met een tof dik armor maar ik merk echt dat je dan gewoon te langzaam bent. Ik ga mooi terug naar de robes en blijf wel gewoon magic+zwaard combo gebruiken. Dat vind ik zelf erg tof. Ik ga nu sparen voor dat armor wat je van Felkin krijgt, die shit is dik. Qua boss fights heb ik nu Forest of fallen giants, Heide's tower of flame (alleen die ene dikke knight, er zijn nog andere dingen te doen hier) , No-man's wharf, Sinner's rise klaar. Maar het doel is nu toch wel om die drie kut sentinels te doden.
bij die sentinals is het verstandig om 1 sentinals alvast boven te doden. Dan houdt je er 2 over en dan is het gevecht verder goed te doen.
Ik ben momenteel ook bij de Sentinels aanbeland. Las dat ze optioneel zijn, maar ik kan geen ander pad vinden (heb nog een mogelijkheid om te verkennen, dan heb ik volgens mij alles vanaf beide start bonfires in The Lost Bastille gehad). Vind ze op zich niet zo moeilijk als de meeste mensen claimen. Zo lang je die eerste bovenin verslaat gaat de battle een stuk makkelijker.
Ja mijn grote fout was/is dat ik verkeerd rol of te laat of vroeg en dan gaat het echt mis. Ik heb nu in ieder geval het Hexer outfit en dan ben je lekker licht en kun je snel rollen en wegrennen. Ik denk dat ik flink lang met dat outfit zal blijven en qua combat gewoon miracle magic, soul arrows en Pyromancy en dat afwisselend met zwaarden. Toffe combo tot nu toe. Ik ben benieuwd of ik alle gebieden al ontgrendeld heb, want bij travel heb ik alle plaatjes van de gebieden. Alleen nog niet alle tussengebieden.
Ik speel wel de vanilla versie, die schijnt iets makkelijker te zijn (qua verdeling van enemies over de area's). Ondertussen weer twee bazen achter de kiezen. De Sentinels vielen eigenlijk best wel mee. Je moet een beetje mazzel hebben met hun attacks, dat wel. Maar heb je het al geprobeerd met een summon? Dan moet het volgens mij toch niet al te moeilijk zijn? Daarnaast de boss erna ook verslagen. Ging de mist gate door terwijl ik nog 15000 souls had, dat was even zweten. Gelukkig heb ik die in een keer behaald, anders zou ik aardig wat souls kwijt kunnen raken.
Klopt man. Scholar of the first sin heeft allemaal kleine aanpassingen waaronder verdeling van enemies inderdaad. Ik checkte laatst een video voor alle secrets en items in een bepaald gebied en dat was gewoon Dark Souls 2, viel me echt op dat ik in dat gebied een hele lading van bepaalde immens irritante vijanden had en in die video niet. Met een summon is het uiteindelijk gelukt, ik van bovenaf met magic op hun knallen en uiteindelijk de laatste paar klappen uitgedeeld nog. Ik heb vandaag weer een paar boss fights gehad...Huntman's Copse Spoiler Skeleton lords daar maakte ik echt gehakt van met mijn Dragonrider's Twinblade, heerlijk als een boss fight zo goed lukt. Ik dacht dat ik al aardig op weg was, maar toen keek ik voor de gein eens hier: http://darksouls2.wiki.fextralife.com/Game Progress Route En kwam erachter dat ik nog een shitload te gaan heb. Ik zit nu bij 14. En daarna komen de DLCs er ook nog bij, holy cow. Dark Souls 3 speel ik nog lang niet.
Heb je de Sentinels ondertussen al verslagen @BigKabuto? Vanmiddag weer twee gebieden gecleared, met daarin twee bosses. Eentje was de beruchte Smelter Demon. Edit: 6 bosses down vandaag. Productief Souls dagje.
Ik ben er doorheen man. Net een uurtje geleden uitgespeeld. Nou heb ik de DLC gebieden nog deels te gaan, want van alledrie heb ik al heel wat stukjes gehad, maar ik weet niet of ik dat gelijk ga doen. Ik wil. DS3 echt gaan halen en spelen.
Nice! Ik zit ondertussen zelf bij Drangleic Castle, neem aan dat ik dan ook al aardig richting het einde ga. Heb helaas niet al te veel tijd om te spelen op het moment, dus het moet in kleine stappen.