Dat is toch geen ene fuck aan in dit soort games Bovendien ben je dan al iets van 50 uur verder minimaal
PSies, ng+ heeft totaal gin zin in een dergelijke game. Bovendien kun je gauw de 200u aantikken als je alles doet ...
Ik heb even alle 35 pagina's op mijn gemak doorgelezen en hieronder een korte samenvatting met dank aan @Gakkie zijn input!
Mocht je het willen zien, Xbox One gameplay hiero. Twee MP4 files, dus effe downloaden en gaan met die banaan! http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1043671
Jij bent wel de opper SP RPG baas, en ik als je nederige assistent kan het grote publiek dan wel vertellen dat jouw wil wet is. = Everything is Witcherrrrrrrrr!
ik kan ook echt niet wachten op deze game ik heb ook geen zin om andere games te spelen ik wil alleen the witcher wild hunt
Gelukkig is Destiny met de nieuwe DLC die dag savonds speelbaar, dus heb ik de hele dag om The Witcher 3 te spelen.
He ik begon niet. Btw ik zag op de Xbox Store dat de game 52 dollar is ipv 60 dollar. Weet niet wat de reden is.
De GOTC edition komt na ongeveer twee jaar. Als we Cyberpunk aan het spelen zijn EDIT Zo zou ik mezelf niet durven noemen hoor! En mijn wil is zeker geen wet. Maar TW3 is wel GOTC!
Bij mij is de hunt van Bloodborne nog in volle gang hahaha. Idd, deze game komt voor mij wss pas in het najaar. Moet DS2, shadow of Mordor, borderlands handsome en gta5 nog spelen..