Rocket League Some details: -Runs until end of day May 19th, servers up 24/7 -New stadium -4v4 chaos mode in -Tutorial and training mode in -Text chat in Heeft een update van 556 mb
Ik durf niet meer online met dit soort spellen. 1 keer Command & Conquer op de PC een keer online gespeeld; genadeloos afgeslacht. Ik had 3 tanks klaar, hij een heel leger. 1 keer ook met Halo Wars op de 360; zelfde verhaal.
Gust’s next game is Yoru no Nai Kuni (A Land Without Night) for PlayStation 4, PlayStation 3, and PS Vita, the latest issue of Famitsu reveals. A new action RPG from Keisuke Kikuchi, whose known for the Deception and Fatal Frame series, it is set on “Rusewall Island,” where no one sleeps at night, and depicts the fate of two girls. In battle, players will make use of a demon sword and fight alongside contract-gathered demon subordinates called “Servan.” The game’s characters include: Arnas (voiced by MAO) – The half-evil protagonist. Lyuritus (voiced by Hiromi Igarashi) – A saint. And some staff: General Producer – Tadanobu Inoue Development Producer – Keisuke Kikuchi Ik zit gewoon in een game lol xD
Ik hoorde altijd zoveel goede verhalen over the Unfinished Swan. Vandaag uitgespeeld en ik vond het weinig bijzonders. Het eerste hoofdstuk vond ik nog wel leuk, maar de rest vind ik echt niet noemenswaardig. Zou het spel niet meer dan een zesje geven.
Ik had er al op gehoopt en yes!!! Divinity Original Sin komt naar de PS4 http://www.eurogamer.net/articles/2015-05-15-divinity-original-sin-overhauled-for-ps4-and-xbox-one
GOTY die gameplay vanaf 4:50 min Japanners zijn wat apart als het gaat om hun seksuele fetish en de game Natsuiro High School laat weer eens zien waar een land groot in kan zijn. In deze game is het de bedoeling foto's te maken van meiden. Niet zo maar foto's, het moet wel het betere slipjeswerk zijn om punten te scoren. Je speelt een fotograaf die bij de schoolkrant zit. De opdrachten zijn eerst van het kaliber simpele dagelijkse bezigheden op school fotograferen, maar al snel loopt het uit de hand. Als je ontdekt wordt met je fotografie-werkzaamheden, dan wordt de politie ingeschakeld, dus je zult moeten leren verbergen om die slipjes op de gevoelige plaat te krijgen. Of uitgever D3 deze game voor het Westen gaat vertalen is onbekend. Natsuiro High Schoolkomt in ieder geval in Japan in juni uit op PlayStation 3 en PlayStation 4.
Divinity: Original Sin naar de consoles, huzzah! Eén van de beste RPGs van 2014. Nu fully voiced, couch co-op, betere graphics etc etc. Heb zelf het spel gespeeld co-op met een maat en dat was een erg leuke ervaring. Gelukkig krijgen de PC users een gratis upgrade, een erg mooie gift van Larian.