[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

1. Stuur

40,6%
  2. Controller

59,4%
  1. NullMicrobe6099

NullMicrobe6099 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dat is niet alleen met de paint maar ook met je Racenummer die switch er ook vrolijk op los

2. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Klopt ook idd ja....heb nummer 3 ingesteld en rij nu met 14 XD

3. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
  4. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    En dat als je klaar bent met een race, hij in dat menu van Continue/Exit ook gewoon random iets selecteert. Ben al eens te snel geweest bleek dat hij op Exit stond, klik je "No" omdat je denkt dan sluit hij niet af, is het dan ivm de save van de replay.. Kun je weer opnieuw beginnen met die race. :p Maar dat is dus meer mijn eigen fout.

Het is wel echt streng he, vooral bij de kwalificatie is dat soms frustrerend. Je hoeft het gras maar heel effe aan te raken en meteen lap time invalid. En als je pech hebt de current and next lap time invalid verklaart :+

Smirnoff vindt dit leuk.
  5. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.008
    Aha is het random, bij mij stond die de afgelopen drie keer op "restart" ipv "continue" terwijl je dik eerste bent geworden.

Woe rijden jullie qua length session?
    Ik:

Practice: 20min (waarvan ik de eerste 10 doorspoel)
    Qualifying: 10min
    Race 1: 6 laps. (Circa 10min)
    Race 2: 8 laps (circa 12min)

Het is volgens mij niet mogelijk om de length session van de practice, qualifying en races afzonderlijk af te stellen.

6. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Practice sla ik over, Qualifying 10 min en race 2 laps :+

7. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.008
    maar dan moet je wel van pole starten of niet? want met de AI op 80 kan ik vanaf een positie achterin het startveld maximaal 2 a3 plekken per rondje goedmaken.

Geniet ook echt van soms 3 rondes lang er over doen om het gat tussen plek 5 en 6 dicht te rijden met een verschil van 1 seconde per rondje op de nummer 5. Dat vind ik veel lekkerder dan rondes achterelkaar aan kop rijden.

8. dannygielen

dannygielen Active Member

Leuk Bevonden:
    137
    wie rijd er allemaal meet stuur dan?

vind t bij forza namelijk erg wennen! Scheelt soms wel 4seconden tov controller...

9. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Wat vinden jullie trouwens van de AI ?

10. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.008
    Iets te agressief en blijven te veel op de ideale lijn rijden. Knallen ook geregeld achterop. Het kutte is dat ik een race vaak start met het camerastandpunt achter de auto, omdat ik vanuit de cockpit te weinig zie en dan de eerste 1 a 2 bochten vaak achterstevoren sta, waarvan ik meestal niet de schuldige ben.

Verder storen de schaduwen mij soms, vooral in herhalingen. De zwaartekracht van de auto, vooral bij aanrakingen met je tegenstanders lijkt nergens op, de roze met donker roze tekst in het menu is niet te lezen en in de pits rij ik geregeld met auto's in elkaar, de pit to car radio is erg eentonig, en stiekem mis ik toch een safetycar. Een bord wat nu vanuit de berm de weg op wordt gereden blijft er ook heel de race liggen. Verder heb ik soms last van een bug die ervoor zorgt dat er sprake is van control latency.

Net even gespeeld met headset en die pit to car radio klapt er opeens doorheen met zeker x 300% volume. De tering....

Laatst bewerkt: 11 mei 2015
  11. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nog niet op gelet eigenlijk.ben verderkomen nog nergens gelezen.

12. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    De AI is nog niet wat het zijn moet Indd. Daar zijn al meer vragen over gesteld las ik.
    Maar er wordt volop aan de game gewerkt dus het wordt alleen maar beter

EDIT: misschien heeft iemand er nog wat aan. Altijd interessant om eens te kijken denk ik.

Project Cars Tunning Guide

Pollie vindt dit leuk.
  13. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Veel keus is er niet, maar welk stuur raden jullie aan voor deze game? De Thrustmaster TX of de Mad Catz?

14. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Zo Tuning Guide zocht ik! Thanks :D

& @B Tender , dit zocht jij ook toch?

B Tender vindt dit leuk.
  15. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    YW. :) ben benieuwd. Heb er zelf nog niet naar gekeken. Vanavond er maar eens wat diepr induiken. :)

16. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Absoluut de Thrustmaster. Beste stuur in zijn prijsklasse ongeacht welk platform. Mad Catz voelt erg slap en mechanisch aan.

Frangster vindt dit leuk.
  17. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    LoL nogal een prijs verschil. Bij redcoon kost deze Thrustmaster TX €269 en bij Bol.com gewoon €405.

18. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Thanks! Dan wordt het dus de Thrustmaster. :+

Ja, dat had ik inderdaad gezien. Hij stond vorige week bij Bol.com nog op 369. Echt belachelijk dat verschil.

Insane/Erret vindt dit leuk.
  19. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind die prijzen voor dat soort dingen te duur . Je hebt er bijna een nieuwe console voor .. Telefoons ook die kosten ook al meer dan 800€

Btw : ik zoek ps4 spelers om online mee te racen .. Ik ben niet super goed kwa skills maar probeer wel goed en sportief te rijden .

Voeg me maar toe op psn .. TAKER-MART

20. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja het is investering. Voor 80 Euro heb je ook een stuur maar dat is dan ook van erg lage kwaliteit wat niks beters te bieden heeft ten opzichte van een controller. Ik zie het racen gewoon als een hobby net als vissen. De een vist af en toe met een simpele hengel en de ander is fanatieker en investeert duizenden Euro's in materiaal. Als je veel racet of 2 of 3 avonden in de week competities rijdt dan is een stuur van 300 euro het wel waard, maar als je maar soms rijdt dan weet ik het niet.

Deel Deze Pagina