[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

1. Stuur

40,6%
  2. Controller

59,4%
  1. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Net even die video's bekeken en wat gelezen over tuning. Daar kan ik nog een hoop van leren... Daar gaat wel echt veel tijd inzitten aangezien elke auto anders is. Lijkt me wel leuk om het iets beter te begrijpen.

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  2. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik lees hier en daar juist dat het Fanatec GT3 stuur het beste is, zeker omdat je daar direct 3 pedalen bij hebt (losse shifter moet er nog bij als je die wilt). Lees alleen net dat ie niet compatible is met XOne. Wel met PS4.

http://www.techzine.nl/reviews/819/fanatec-911-gt3-rs-clubsport.html
    http://gaming-steering-wheel-review.toptenreviews.com/porsche-911-review.html

3. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
  4. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Thrustmaster tx, ik heb hem ook bij redcoon vandaan en snelle levering.

Las trouwens dat de Xbox one versie 4 tot 7 % performence verbetering krijgt en dat de controller problemen worden opgelost binnekort. Top

5. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dank voor de reacties! Nog 1 laatste korte vraag, zitten er schroefgaten aan de onderkant van de Thrustmaster, zodat ik deze makkelijk op m'n Playseat aan kan sluiten?

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb, voordat ik de TX kocht, een Fanatec CSR gehad (wat een doorontwikkelde versie van de GT3 is). De Thrustmaster TX is in mijn mening vloeiender, sterker en preciezer dan de Fanatec CSR en daar zijn @loyallronin en @asjemenou75 het wel mee eens geloof ik (zij hebben ook beide sturen ervaren). Voordeel van Fanatec is inderdaad de 3 pedalen die je er gelijk bij krijgt, maar dat is de basisset en in mijn ervaring/mening van dezelfde kwaliteit als de standaard TX pedalen (maar dan met koppeling). Als je met de Fanatec dan echt goede pedalen wilt hebben ben je ook 150-250 euro extra kwijt.

Er zitten wel hardmount gaten in maar ik weet niet voor welke seats die compatibel zijn (lijkt me dat zo'n beetje elke seat hetzelfde werkt?). http://ts.thrustmaster.com/download/accessories/Manuals/TXRW/TXRW_Base_Template.pdf

Als mensen nog een beetje twijfelen wat ze moeten, ik heb voor XBW een review geschreven van de Thrustmaster TX: http://www.xboxworld.nl/artikelen/hardware/hardware-review-thrustmaster-tx-racing-wheel/

Frangster vindt dit leuk.
  7. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Is dat zo?

Tx300 Kost ook zoiets toch? Die is wel compatible met de One volgens mij.

8. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
  9. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Gaten zitten er in idd, ik heb hem op mijn playseat challenge gemonteerd.

Voordat je hem koopt lijkt me het verstandig om er even goed in te verdiepen, kijk anders even wat reviews op YouTube, inside sim racing heeft een goede review bijvoorbeeld

10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    De game is onderweg. Vanmiddag maar eens beginnen. Ik wil ook al zo lang een goed stuurtje dus ik denk dat ik die Thrustmaster maar haal... Vakantiegeld komt toch bijna :+

Ik kan het alleen moeilijk op schoot houden. Jullie ervaring met de Wheelstand Pro?

11. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Thanks!

Ik ben al zo'n week of 2 bezig met het verdiepen in de Thrustmaster. Ik heb laatst bij de Media Markt ook even een demo model bekeken en het zag er prima uit. Wilde het hier voor de zekerheid ook nog even navragen, voordat ik hem volgende week aanschaf. :)

Morgen eindelijk Project Cars spelen!

Insane/Erret vindt dit leuk.
  12. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik denk dat hij dan de Fanatec Clubsport V2 bedoelt. Dat is wel echt een monster van een stuur voor PC, PS4 en Xbox One maar daar ben je minimaal 1000/1200 Euro voor kwijt.

13. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Even een vraagje, heb een tijd niet mee gelezen.
    Klopt het dat je op de X1 geen private lobby kan starten? Ik hoorde ergens zoiets.

14. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Dat zal wel dan, aangezien dit in de conclusie staat:

Nadeel is dus dat het niet op de One werkt. Wel op de PS4. Verder heb ik er totaal geen ervaring mee, maar als ik voor een stuurtje zou gaan is het deze (heb ook PS4 en geen One). Die pedalen bij de TX300 zijn namelijk niet drukgevoelig en als je dan toch geld uitgeeft....

15. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat kan wel.

16. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    De AI is inderdaad wat wisselend. In Clio Cup eerste twee races pole gepakt. Nu derde race op Silverstone, kom ik in de training niet verder dan een 17e tijd. Telkens AI op 80%.

17. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    OK, zijn er dan andere problemen met lobbys op dr X1 die er op PC of PS4 niet zijn?

18. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Aangezien je op het Xbox onderdeel van een Xbox site zit is dit niet echt waardevolle informatie.

Het zoeken naar openbare lobbies is momenteel erg onhandig. Je kan ze niet uitkiezen en komt gewoon in een willekeurige lobby terecht. Private lobbies zijn geen probleem, je kan gewoon altijd zelf een private lobby hosten of vrienden joinen.

Insane/Erret en Ron76 vinden dit leuk.
  19. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Thanks, morgen eindelijk Project CARS eens testen :)

20. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    @Jows Fanatec is gewoon prima merk hoor. De TX is iets beter maar dat maakt Fanatec niet slecht. Zolang je geen Xbox One bezit maakt het niet veel uit of je dan voor Thrustmaster of Fanatec gaat en komt het aan op smaak en waar je het beste pakket kan bestellen. Voordeel van Fanatec is dat je zelf je pakket kan samenstellen en dus gelijk voor een betere pedalenset kan gaan.

Deel Deze Pagina