Over episode 5 Spoiler is toch gewoon Maester Aemon? Hij is de andere Targarean die hij bedoelt. Hij zegt toch ook 1000 Miles away and dying. Hij bedoelt zichzelf Dat van Delphiki is een theorie en dat zou zo kunnen zijn en is dan dus een spoiler. Ik ben voor de 2e keer alles aan het lezen en dan vind je daar wel aanwijzingen voor Sent from my iPhone using Tapatalk
Spoiler Ja Maester Aemon zegt dit, ik wist niet zeker of hij nou ook een Targaryen was. Maar het zou ook die andere theorie nog kunnen zijn
Jazeker is dat al lang bekend. Dat van die theorie niet. Dat blijft ongewis zelfs als je de boeken gelezen hebt. RR heeft zelf gezegd dat dit seisoen de boeken voorbij gaat in sommige verhaal lijnen, het verhaal gaat soms ook anders Sent from my iPhone using Tapatalk
Zo dikke aflevering hoor! Vond deze juist érg vet, terwijl ik de vorige twee iets minder vond. Spoiler ++ Draken twee keer! Blijft gewoon vet als je die beesten ziet, man. + Alles in The North was erg goed. Ramsay en Bolton, Sansa die er toch niet alleen voor staat, Commander Snow is een baas, Stannis trekt ten oorlog, dayumn! Winter is Coming. + Gaat ook eindelijk wat concreets gebeuren in Meereen. Dany die trouwt, fighting pits open... + En Jorah komt ook steeds dichterbij. Gaaf om Valyria te zien. Al zo vaak over gehoord en nu eindelijk in beeld. Nice nice.
Deze was weer juist minder dan de vorige 2...ach het zal wel Willem. Wel prachtige scenes in deze en de vorige Btw: FEWER
Wat, Reckuuza die iets níet het beste ter wereld vindt? De wonderen zijn de wereld nog niet uit Verder, awesome epi
Viel mij ook op ja Toffe aflevering zeg! Spoiler Valeryia (?) was gruwelijk neergezet. Snap alleen die aanval niet. Waarom sprongen die stonemen in die boot? En ik ben benieuwd naar de slag om Winterfell !
Weet niet. Vind haar in dit seizoen echt een stuk beter, dus ging op zoek naar de actrice. Kwam toen die foto tegen. Ze lijkt erop, maar I dunno.. fotoshop zit in een klein hoekje
Iets beter dan de vorigen. Spoiler Aemon praatte natuurlijk over zichzelf, maar dat ook Jon net op dat moment binnen loopt kan gewoon geen toeval zijn. Hier trouwens een goede uitleg over greyscale: