Ik heb de clutch bij Project Cars niet aan. Werd er alleen maar langzamer van (in tegenstelling tot FM5)
Heb gisteren ook rechter knuppeltje naar boven en beneden een andere functie gegeven. Naar de zijkanten kijken is belangrijk maar onder en boven gebruik ik zelf nooit. Ben alleen vergeten wat ik daar heb neergezet. Misschien zet ik daar wel KERS en DRS neer. KERS (omhoog) voor als je meer power wilt, DRS (omlaag) voor als je minder drag wilt.
Probleem van de clutch in deze game is dat die niet in 1 klap ontkoppeld. Bij Forza is het clutch aan/uit maar in het echt heb je een pedaal en is het vloeiend. pCARS probeert dat na te doen met als voordeel dat je zoder schokken weg kan rijden maar dat het wel stroperig is. Wie zin heeft om online met GT3's wat te hotlappen en socializen, ik heb een lobby open.
Voor mensen die met ons op de PS4 willen spelen: http://forum.xboxworld.nl/threads/project-cars-community-ps4.176225/page-2 Zou leuk zijn als we nog wat meer mensen vinden!
Als je een koppelpedaal hebt is dat natuurlijk top, maar met controller is nu clutch onzinnig. Maar eigenlijk is clutch ook totaal niet realistisch met een controller
Kun je eigenlijk de historic goal 'Zero to Hero' nog halen ook al zit je in season 5-6 of moet je daarvoor een new game beginnen waardoor je al je accolades verliest?
Een iets duurdere 'Next Level Racing' wheelstand. Het setje weegt een 30-40 KG. Makkelijk in te klappen, maar lastig te verslepen . Ik ben vandaag ook voor het eerst in Project Cars begonnen met het instellen van mijn stuur. Tot nu toe is het een drama, totaal geen FF bij blokkeren of doorslippen van wielen. Schijnbaar heb je daar dus ook nog allemaal instellingen voor. Ik ben lui, de sliders bij Forza zijn me al teveel, maar bij PJC wordt je er helemaal mee dood gesmeten (en bij elke auto verschilt het ).
Hoe stel je eigenlijk de lengte van de race in? Kan alleen Session Length vinden.. of staan die in relatie tot elkaar?
Laatste race hoorde ik de andere racers helemaal niet meer. Lijkt toch nog wat buggy het online racen. En met de formula gulf svheelt get ca 3 seconden tussen mij en flavour. Wtf! Ik moet hoognodig me gaan verdiepen in andere settings. Er was nog een (voor mij) nieuwe deelnemer die nog sneller was.
Andere mensen met de TX 458 (@Flavourlicious bijvoorbeeld ), hoe is de FF bij jullie? Ik heb mijn mijn stuur opnieuw gekalibreerd (vasthouden op 90 graden), sliders geprobeerd (main menu, auto, etc.). Ik krijg totaal geen lekker gevoel van de auto, op het officiƫle Project Cars forum zijn er meer mensen met problemen. Sommige mensen zeggen dat ze alles perfect voelen. Curbs, wanneer de auto begint te glijden, blokkerende wielen, bij mij geen enkel trilletje in het stuur als ik over curbs of gras rijd. Als de auto begint te glijden of blokkeren moet ik het van het gepiep van de banden hebben, en dat is niet te doen. Het stuur werkt overigens prima hoor, daar ligt het niet aan (natuurlijk even met andere game getest ). Ik ben er een beetje klaar mee. Zonder stuur weiger ik deze game te spelen, en de sliders heb ik ook wel gezien. Gelukkig ben ik niet de enige met dit probleem aan het officiƫle forum te zien.
updaten via de pc? ik heb m net 3 dagen.. op forza was ik 4-5 sec slomer... Met Pcars dus sneller als met controller ondat alles beter aanvoelt..
Uhm, eerste half uur... Geen goede ervaring! Ik krijg de controller layout niet voor elkaar, krijg steeds de melding dat ik meer knoppen moet toewijzen?? Geluid valt weg als ik over curbs rij (zat in een party chat) morgen maar wat meer tijd aan besteden denk ik.