Whut?! Bart Smit heeft de game zojuist verzonden en ook de track&trace code geeft aan dat de game morgen binnenkomt...
Nope. Dat is hun automatische systeem. Tnt post bewaart je order tot de 18e en dan heb je hem de 19e.
Je ziet allemaal PS4 eigenaren op NeoGAF zich best druk maken om die paar framerate issue vermeldingen in reviews, maar eigenlijk is dat helemaal niet nodig. Het is ongetwijfeld iets wat te verhelpen is met een patch....en zo niet, geen ramp. Hell, ik heb Risen op 360 gespeeld en die framerate was werkelijk een draak, maar toch verder gespeeld en nog fun gehad ook.
Framerate problemen wil je gewoon niet in games, dat soort dingetjes moeten gewoon gefixt worden. Erg hinderlijk. Edit: wordt gefixt zie ik net.
Goed nieuws dat het ook daadwerkelijk aangepakt wordt. M.b.t. de combat: de game is nog steeds een RPG eerst en daarna pas een of andere actie game. Wanneer je het in de context van het genre plaatst zijn de combat mechanics waarschijnlijk prima.
Veel postitieve dingen, maar juist iets wat ik wel had verwacht....is volgens Gamesradar niet al te geweldig: Perhaps still more telling is that you rarely get distracted while roaming the land. There’s simply very little to distract you with – perhaps a pack of wolves, or a treasure marker, but not enough for you to weave your own anecdotes borne of spontaneous goings-on. Lush as it is in vegetation, Velen feels curiously barren of intrigue and activity when you’re not questing. Aan de andere kant...welke andere RPG heeft dat nou wel echt? Het zijn dan eerder andere open-worlders zoals GTA en RDR die dat soort dingetjes hebben. Gewoon lekker met de main en sidequests bezig dus.
Wat een cijfers! Damn. Geef normaal nooit iets om RPG's, maar toevallig zat deze game gratis bij m'n videokaart (GTX970) dus kan m volgende week mooi gratis downloaden.
Eerst maar eens tW2 uitspelen. Maar damn, dit ziet er als een RPG uit die precies in mijn straatje past. En het kan alleen maar beter worden na wat extra spit'n polish.
LOL. Reviews schmeviews. Lekker zelf spelen. Loopt iemand nou te trollen of is dit echt PS4? Je kunt namelijk een 60fps optie kiezen bij Youtube.....of kan je een video verwerken van 30 naar 60fps en dan uploaden? Want zo ja, dit ziet er ongelooflijk uit.
Ziet er echt heel erg veel scherper uit dan alle andere PS4 footage so far, ook echt heel veel scherper dan de X1 footage die we hebben gekregen. Schrik een beetje van het verschil.