Deze theorie word juist door de serie meer bevestigd dan door de boeken omdat ze in de serie vrijwel niets hebben weg gelaten wat er op wijst. Terwijl van de rest van het verhaal nog maar een fractie over is. Rare wisselwerking is het op dit moment, het is totaal niet meer zo dat je als boeklezer weet wat er in de serie gaat gebeuren maar je eerder jezelf voor de boeken gaat spoilen aan de hand van wat er in de serie van het verhaal over blijft Ook al zou ik het willen dan zou ik de show nog amper kunnen spoilen. In het begin van de serie kon je praktisch geen namen noemen want dan gaf je al teveel weg aan info. Ik zou nu een hele lijst aan personages kunnen posten zonder ook maar 1 ding te spoilen omdat het toch allemaal geschrapt is
over de theorie en enorme spoiler over laatste boek dus openen op eigen risico! Spoiler pas op echt grote spoiler laatste boek Spoiler maar John wordt toch vermoord aan het eind van het (nu) laatste boek, lijkt me lastig dat hij de verlosser is tenzij als warg (snow zijn wolf) of als Wight (zoals eland man) Sent from my iPhone using Tapatalk
Lijkt me wel echt kut, volg je die boeken al vanaf day one... word je gespoild door de serie, en blijkt het later in de boeken TO-TAAL anders te gaan. Raar!
Is het ook, toen het nog zo goed als 1 op 1 (klein beetje stroomlijnen hier en daar kwam het verhaal voor tv alleen maar ten goede )verfilmd werd vond ik het de beste serie ever maar begin het nu echt hard minder te vinden
Ja fuck, ik normaal gesproken ook. Dit was even onoplettendheid en pats weer een boek spoiler hier in het TV show topic. Blijft gewoon vervelend dat je bij bent, maar nog steeds gespoiled kan worden.
Zo, vandaag hele dag beetje GoT gekeken. Nu in seizoen 2, maar wat is die Gilly nu alweer kut irritant. Net als Shae. Robb is daar nog wel baas.
Ja Gilly is meh... maar ja hoort ook bij haar personage. Ik kijk eigenlijk elk jaar de seizoenen tot dan wel opnieuw, en wat me vooral opviel is de transformatie van Robb Stark. In één episode valt dat niet zo op, maar als je heel de serie kijkt. Man man, dan is seizoen 3 echt zo'n tranentrekker. Goed en wel met de familie in het kasteel Op kasteel passen terwijl pa naar King's Landing vertrekt Oorlog starten tegen de Lannisters / Baratheon troon nadat pa omkomt Verliefd worden Omgaan met onrust in de gelederen Eén van je nauwe familieleden onthoofden en je leger kwijtraken Een kind verwachten Vermoord worden tijdens een trouw En de droom spat uiteen...
Serieus.. Kapt in de laatste 5 minuten van episode 6 m'n satelliet tv ermee door een zware storm en dus lekker het einde gemist even de eerstvolgende herhaling opnemen en morgen af kijken dan maar
Spoiler Theon gaat Ramsey zo hard killen. Dat kan niet anders. Hij is nu echt te ver gegaan haha. Arya haar verhaallijn blijft toch het tofst. Benieuwd hoe dat verder gaat.
Godverdomme wat is dit slecht ineens Ik zou er bijna van gaan huilen als ik er niet zo pissig over was Alsof alle characters een lobotomie hebben gehad