1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Unity, net aan begonnen, digitaal. Nog nergens echt last van gehad, behalve dat ik het rennen en de actie allemaal erg sloom vind gaan, net als het klimmen. Wel supertof hoe ze de proloog deden, mijn favoriete periode uit de Middeleeuwen en dan ook nog eens het meest epische stuk ervan. _O_
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    De middeleeuwen? Het is een tijdje geden dat ik Unity heb gespeeld, maar kan me geen middeleeuwen herinneren?
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Proloog, even in een spoiler:
    Jacques de Molay en de arrestatie en executie van de man, en duizenden andere Tempeliers, in opdracht van Koning Philips IV van Frankrijk en Paus Clemens V.
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik heb mixed feelings over de nieuwe AC. Ik ben echt een fan van de serie, dus zal hem toch wel kopen. Ook al bied het niet veel nieuws. Het nieuwe verhaal en de wereld opnieuw verkennen is voor mij al genoeg. Al zou ik wel heel graag verfrissing zien, maar goed wie weet wat er nog allemaal in gaat komen. Eén reveal trailer is te weinig om nu al te roepen dat het poep gaat worden en meer van hetzelfde.

    Snap wel gezien de laatste AC's dat deze stemming er bij de meeste is. Ik heb echter wel zeer genoten van Unity. Coop was echt super leuk om te doen. En de Dead Kings DLC was echt super gaaf. Maar goed dat is mijn mening :D.
     
  5. milanooco

    milanooco Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    7
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Je bent op dit moment de enige member met meer likes dan berichten. Maar dat is ook niet verwonderlijk als je op dit forum aftrapt met een bericht als deze. Hulde
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik zal hem waarschijnlijk wel kopen, hoop wel dat het verhaal van de hoofdpersoon beter is dan Arno.. Dat was gewoon echt slecht..
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Zit dagelijks te genieten van unity, echt geweldig.
    Mn vriendin deed nog n stuk Assassins Creed II in Venetië maar is toch gedateerd.

    De enigma puzzels zijn zo moeilijk dat we t boek er soms bij moeten pakken zodat we in ieder geval in de goede hoek zoeken.

    En t mooiste is als je de hud helemaal weghaalt....wat n beeld heb je dan zeg!
    1 druk op rechterstick en t komt weer tevoorschijn.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Een druk op de rechterstick? Oh dat wist ik helemaal niet. :lol: Gaaf!

    Heb zelf al een paar uur gespeeld maar nog niet echt veel gedaan, alleen maar collectibles en die minimissies in het hart van Parijs.
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ja dat is echt mooi.
    Met kistjes en missies zoeken pak je de grote kaart en selecteert je je bestemming.

    Daarna staat die wel geselecteerd maar is de rest van je beeld vrij, geen hud.
    Zoveel mooier!

    Heb je hud ff nodig, druk je op rechter stick
     
  11. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen met de choreography throphie op de PS4? Mijn gamertag is Unhooked
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ook heel handig.
    Als je kistjes en collectables zoekt druk je natuurlijk op t linker knopje naast de home button zodat de kaart tevoorschijn komt , waarna je iets selecteert en erheen kunt lopen.

    Maar bij ondergrondse levels is er n handigheidje.
    Als je de kaart opgeroepen hebt, druk je met rechter stick 1 keer.
    Nu zie je een 3D plattegrond van de gangenstelsels onder de grond. Je kunt deze kaart draaien en kantelen om te zien of je omhoog of omlaag moet.

    Ook mooi, tijdens het lopen blijft de geselecteerde kaart linksonder in t scherm zichtbaar.
    Dat gebruik ik bij labyrinths want zet t verder uit.

    Ook heel mooi in het vechten is de move met dat geweer met die bijl erop. Als je wordt aangevallen blok je deze, waarna hij een 180 graden draai maakt, zn been ondertussen omhoog zwaait en de tegenstanders vol op het hoofd raakt.
    Mooiste move in n assassins creed tot nu toe.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2015
  13. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Heb deze nog niet gespeeld, maar zal hem uiteindelijk wel een x oppikken. Zit daarbij wel te twijfelen tussen de Xbone en PS4 versie, heb een tijd geleden eens gehoord dat hij eigenlijk beter draait op de Xbone. SP games haal ik vrijwel altijd op de PS4, omdat het er toch ietsjes beter uitziet, maar bij deze weet ik het niet ckr.

    Iemand hier toevallig ervaring met beide versies?
     
  14. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Main story uitgespeeld. Moet nog wel een paar missies doen.

    Duidelijk de beste graphics van alle delen, maar dat is logisch.
    Prachtig om door de straten van Parijs te lopen, maar het is jammer dat ik er nooit echt ben geweest.
    Londen ben ik 1 dag geweest, dus daar ken ik niet veel dingen.

    Sommige moves waren echt vet gedaan....aan komen rennen op zo'n straatrover, paar meter ervoor op x drukken en hij glijdt naar die vent, trapt hem door zn knie en maakt zn kill.
    Belichting in de stad was fantastisch, zon en dauw waren top.

    Er was belachelijk veel te doen. Kistjes en vaandels zoeken, erg leuk om gewoon op zoek te gaan.
    Die onderzoeksmissies waren een leuke afwisseling.
    Ook geweldig hoe sommige huizen er van binnen uitzagen!

    DLC the dead kings vond ik ook vet, vooral die kerk was ongekend

    Ik miste wel een beetje het epische wat deel 1 en 2 hadden, maar dat kwam ook doordat het een nieuwe ervaring was.
    Ook vind ik het klimmen iets te makkelijk. Zo vind ik het veel spannender zoals in deel 1 dat als je klimt, je de rechter trigger ingetrokken moet houden.
    Dat maakt het echt.

    Wat ik ook miste was een buitengebied, zoals deel1 de bergen.
    En ik miste ook het opbouwen van delen zoals in brotherhood. Het renoveren van je eigen huis was erg mooi maar erg kort.
    Liever stukje bij beetje een verbetering.

    En ja, de achterliggende storyline uit de eerste delen was episch....de sumerische overlevering, de oudste beschaving die met het spijkerschrift, de eerste geschreven taal, uitlegde dat hun beschaving niet van hunzelf was, maar van buitenaardse wezens.
    Ook de verhalen van genesis, adam en eva, de eerste dna gemodificeerde wezens in het hof van eden door buitenaardse wezens (Enki/de pratende slang) zijn van gestolen door het christendom.
    Dat verhaal is ten einde en dat is wel erg jammer

    Nogmaals: Unity was weer een geweldige ervaring en hopelijk wordt syndicate net zo goed.
    Toch hoop ik op een Egypte versie, imhotep, pharaos, piramides die machines waren, sphinx, spiegelen van de sterrenhemel op de grond, Ra, Seth en het verhaal van Osiris en Isis en hun zoon de zonnegod horus, waar het verhaal van jezus vandaan komt......

    Ik ben gek op die open world games en heb nog maar heel weinig games voor de one, maar gelukkig heeft unity me maanden bezig gehouden.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    @Ferry34 Ben nog bezig met de game maar al van die verzamel dingen wordt ik echt helemaal gek. Als ik de map open moet ik tussen de duizend icoonetjes echt naar m'n belangrijke marker zoeken!
     
    TreV en Servantes vinden dit leuk.
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ben er eindelijk ook aan toegekomen om hem te spelen en ik moet zeggen dat het mij erg bevalt tot nu toe. Main story zit ik bij sequence 5. Heb gisteren eindelijk de nostradamus handel gehaald. Dus kon met veel plezier de midevil harnas bemachtigen. Verder is het van belang in deze game dat je niet als een malle het toneel op rent en iedereen begint af te slachten want dat houd je maar heel even vol. Eerst van alle kanten bekijken, plan trekken en dan sluipend en moordend iedereen uitschakelen om vervolgens het hoofddoel te elimineren.
    Ik geniet er van.
    Wel jammer dat de framerate het niet altijd goed kan bijhouden. Maar verder puike game....
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Willem
    Als je de kaart ziet, kan je met je linker en rechter bumper switchen zodat je alleen icoontjes ziet van bepaalde soort
    - alles
    - missies
    - interessante locaties
    - moeilijkheidsgraad
    - selectief

    Zelf gebruikte ik alleen de bovenste 3
    Bij ondergrondse gangenstelstels kan je door op rechterstick te drukken, een 3d overzicht zien.

    Nogmaals (omdat ik t zo mooi vindt)
    - tijdens t spelen op rechterstick ff ingedrukt houden zorgt ervoor dat de hud in t scherm verdwijnt.
    Dat geeft n veel mooiere beleving.
    Je kunt nog steeds geselecteerde marker (positie waar jij heen wilt) in t scherm zien.
    Bij onderzoeksmissies zet je m weer ff aan, net als bij ondergrondse gangenstelsels.

    Heel mooi vond ik het kapotte enorme glas in lood van de kerk in het dead kings dlc gedeelte.
    Ongekende 3d effecten.

    Die gangen onderin waren ook heel vet.

    Overigens zijn niet alle kistjes zichtbaar. Als je missies doet, verschijnen er meer.
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2015
  19. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Nog iets:
    Het beste wapen vind ik het zwaard "adelaar van Sugar"
    Dit maakt t vechten van meerdere tegenstanders een stuk makkelijker, want regelmatig geeft dit zwaard een schittering die iedereen verblindt.

    Hierdoor kan je ze gewoon afslachten ;)

    Belangrijk was de lockpicking vaardigheid.
    Die moet maximaal worden om alledrie de moeilijkheidsniveaus te kunnen beheersen.
    Even duidelijker:
    Er zijn 3 verschillende kistjes met moeilijkheidsgraad voor t openen. 1, 2 of 3

    Pas als je deze vaardigheden hebt geleerd/gekocht kan je ze openen .
    Ook is t personage aanpassen belangrijk.
    Pas op: van die vaardigheidpunten krijg je er extreem weinig!

    Door up te graden kan je meer gezondheidsflesjes meenemen (ik heb er 15), maar ook lock pics (ik heb er 30! Anders moet je steeds naar zo'n winkel lopen omdat je door je voorraad heen bent.

    Ook kan je kleding kopen waardoor je minder snel gewond raakt.

    Maar inderdaad...door de enorme hoeveelheid missies, side missies en kistjes weet je in het begin niet goed wat je moet doen.
    Gewoon 1 ding tegelijk en genieten van het uitzicht.

    Die enigma puzzels vond ik pittig, maar wel erg leuk.
    Gingen mn vriendin en ik echt voor zitten.
    Regelmatig moesten we iets opzoeken omdat t punt waar de clou naar verwees, gerust 300 tot 700 meter ergens anders lag.

    Heb je n pistool en heb je n grote groep tegenstanders?
    Dan kan t handig zijn om je op n dak te verstoppen en handmatig te richten!
    Houd linkerbumper ingedrukt
    Er verschijnt n puntje
    Met rechter stick mikken
    Rechter trigger vuren
    Headshot :)
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2015
    Willem en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Net weer een menigte hulp voltooid.. 45 stuks en ik krijg daar steeds livre voor. Net weer 25000 maar ik zie die nergens terug. Ik had 170000 F maar na de menigte hulp nog steeds 170000.. Waar vind ik die livres terug? Snap der niets van.
     

Deel Deze Pagina