Haha, ik wacht zelf op de fysieke versie van the Witcher 3 (die dus blijkbaar ook GOG is) maar goed met mijn internetsnelheid zal dat wel goed komen.
Wow mooi filmpje! zie zelf geen verschil tussen de versies maar maakt ook niet uit beide zien er gewoon echt top uit!! word misschien mijn eerste RPG
Hij preloadde bij mij wel vrij traag en het installeren duurde ook maar lang vreemd genoeg, blij dat ik hem al heb
Geen idee waar vandaan, maar deze staan op budgetgaming (Ik de links van OniRyo). Sla je slag dit laatste uur voor de winkels sluiten! (Als je mazzel hebt ) Oh, en RIP Marsha's baan.
Damnit!! Ik kon het niet laten vanochtend even wat winkels langs te gaan hier in Groningen, maar helaas geen succes
Is er trouwens al bekend wat het verschil is met the Witcher 3 die een save game import heeft en 1tje die dat niet heeft? Of moeten we echt wachten op de releasedatum? Misschien dat er wat exclusieve eindes zijn voor mensen die een save game import doen?
Nieuw teasertje kwam voorbij de de Facebookpagina van The Witcher. Waarom er op het laatst 14th may staat weet ik niet. Is overigens dat geval op het einde die striga die in het begin van het eerste boek voorkomt?
Dat is volgens mij de striga uit de intro van The Witcher (PC): En dat gedeelte komt inderdaad uit het eerste boek.
Dat is ook Adda in de intro. Maar volgens mij is de intro echt rechtstreeks op het deel in het boek gebaseerd en in de game zelf maar losjes.