Nope. Alles om 0:00 UTC. Dus de mensen in US hebben mazzel. "XBOX ONE GAME EXPECTED TO RELEASE ON 5/19/2015. YOU MAY DOWNLOAD THE GAME FROM XBOX LIVE BEFORE THEN, BUT IT WILL NOT BE PLAYABLE UNTIL 12:01 UTC ON THE RELEASE DATE."
verwachten jullie een kans dat die vandaag al verkrijgbaar is ivm die gister al verkocht is bij intertoys ergens?
Waar ik woon gaan meeste winkels 12 Uur open ik ga het zo gewoon ff proberen edit iemand nog enige tips om te slagen?
Hopelijk kan iemand mijn vraag dan beantwoorden als ze de fysieke versie hebben van the Witcher 3 voor de PC. Zit er ook een key bij? Anders moet ik een externe DVD speler bestellen! Edit: laat maar, ik heb een externe DVD speler besteld. Na mijn research lijkt de kans groot dat er geen serial key bij zit(behalve de pre-order code voor de DLC).
30 euro voor Witcher 3 bij Gamemania als je twee X1/PS4 games inlevert ter waarde van 19,98 used. Zelf heb ik te weinig hardcopies, maar stel je hebt games waar je niks meer mee doet en heeft een used waarde van 19,98.....