[XOne] The Elder Scrolls Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 4 mei 2012.

1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Imperial Templar :cool:

En als alt voor wanneer ik op mensen wacht tot ze ook online komen word denk ik Dunmer mage oid.

Vind de racials alleen te goed van sommige rassen, hopelijk gaan ze daar nog wel wat aan doen anders word het een best eenzijdig in Cyrodill

2. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ik ga voor de wood elf (bosmer ;)) shadow.
    ik zit een beetje te kijken op esohead.com. maar die is niet echt vol heb ik het idee.
    iemand een goeie site waar ik alvast dingen kan bekijken?
    ik zit nu al met een keuze crisis wat te kiezen qua crafting en skills enzo. kan je net zoals met wow er maar 2 kiezen?
    wellicht dat die site echt niet volledig is, maar ik zie wel medium armor staan, maar niet dat je dat ook kan maken (leahterworker bijv)

3. Typisch

Typisch Evil is a point of view

Leuk Bevonden:
    26
    http://www.reddit.com/r/elderscrollsonline

Misschien kun je hier een beetje rond kijken?

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Twee vraagjes: Is deze game op de PC al gratis te spelen? Ik las namelijk net dat de console versie wel gratis te spelen zal zijn.

En is de game al dusdanig hervormd op de PC, dat die nu dus niet meer zo eentonig is en saai als bij de release?
    Ik had namelijk hier op XBW in een post gelezen dat er al behoorlijk wat veranderd is.
    Ik hoor graag van mensen met ervaring.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Kom op, beetje onderzoek doen mag wel. Het spel moet je kopen maar daarna kan je gewoon blijven spelen, Buy2Play model. Je kunt een sub nemen maar die is alleen voor wat extra's.

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het spel is behoorlijk geoptimaliseerd t.o.v. de release vorig jaar en inderdaad geen maandelijks abonnement meer. Verder zie ik nu nog wekelijks patches voorbij rollen op Steam. Mensen zijn nu best positief over deze game, dus dat is goed nieuws (vooral dat de makers deze titel niet hebben opgegeven). Ga hem zeker in de toekomst nog aanschaffen, want het schijnt ook erg solo vriendelijk te zijn in het geval je geen groep vindt om mee te spelen.

Laatst bewerkt: 13 mei 2015
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Footage ONE en filmpje over PC versie (de veranderingen in het algemeen t.o.v. een jaar geleden). Allemaal best positief!

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nice, misschien toch maar eens proberen. Dat is dan MMORPG nummer 4. 8)

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    www.esohead.com

Staat -alles- op, inclusief Skills calculator, zeker handig om die in de bookmarks te hebben alvast.

Let wel op dat alles wat je karakter extra skills geeft, dus ook crafts, skillpoints kost, je kunt er 324 hebben maar dat kost zo gigantisch veel tijd (max pvp rank bijv 8) ) 280 ongeveer is redelijk te doen van wat ik gehoord heb.

Zou voorlopig eerst vooral concentreren op het levellen en gatheren wat je kunt. Er zijn geen gathering professies en je kunt het meeste oppakken zonder bullshit, vaak is het nog je eigen instance/phase ook.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    The PS4 and Xbox One versions of The Elder Scrolls Online will require players to register a CD key included in the box to access the game, meaning pre-owned versions won't work if the key has already been redeemed.

Bethesda confirmed the requirement on the game's official forums, explaining that console players "will need a unique game registration code in order to play the game, and used copies will not be eligible to receive a key if the code has already been redeemed.

"It works the same way as the PC version in that the code included in the box is to activate your ESOTU account and the discs are for installation purposes. If you own the disc but don't have a key, you'll be able to install the game and reach the login screen, but you won't be able to log in and access the game without an active ESOTU account."

While unusual for a console release, the requirement isn't hugely surprising considering the game's subscription-free online nature."

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Geen 2e hands ESO kopen dus.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "Update: Bethesda has been in touch to state that the disc version of The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited will not require a CD key. It only requires the disc for verification.
    “The physical console version of The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited does not require a one-time game code, as with any other boxed PS4 / Xbox One game only the game disc is needed for verification. Any previous statements counter to this were incorrect.”

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Is het normaal dat de PC versie bijna 73GB weegt? 8)
    Loopt nu opnieuw weer iets van 30GB te installeren, maar dat is volgens mij al bij de 73 opgeteld.
    Ik heb na de eerste installatie de launcher alleen maar afgesloten, en mappen die los van de hoofdmap geïnstalleerd waren, bij elkaar gedaan op mijn D schijf.
    Na de installatie ook het installatiebestand weg gedaan, maar kan er niet achter komen wat ik fout heb gedaan, of is het normaal dat die ook losse mappen installeert? :oops:

14. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ok wel beter dat je geen gathering profession nodig heb. die skills calculator werkt niet, krijg een 404 fout. ik denk dat ik gewoon rustig ga beginnen aan het spel (moet nog even wachten) en dan zie ik wel.

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ja het is toch altijd ff een dagje of twee inkomen dan kun je pas echt wat met dat soort sites.

Wil zelf ook niet teveel lezen, laat me veel liever verassen. Wel goed om te weten waar je mee moet beginnen. Het was helaas al vrij snel duidelijk dat imperial de master race is voor tank klasse.

Op welk platform speel je trouwens? PS4 hier.

16. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ik op de xboxone.

17. t0mas1

t0mas1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat maandelijks betalen is afgeschafd toch? Dan gaat deze zeker in huis gehaald worden :)

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
  19. t0mas1

t0mas1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beter

20. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Zijn er nog meer mensen die the witcher 3 expres aan zich voorbij laten gaan omdat deze game bijna uitkomt?

heuft vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina