1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zou gewoon zelfde formatie houden had zelf een x Toty Robben als sp gebruikte en kan dus wel zeggen dat 6chem echt niets uitmaakt
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja, of 4-3-3(4) met Neymar als LW, Ronaldo als ST (LF) en Messi als CAM.
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Helaas heb ik voor Neymar niet de coins. Dan zou ik van mijn tweede team IF Aubameyang moeten verkopen. Ik ga even kijken hoe dit speelt een tijdje en dan kijk ik wel even verder. Denk dat Messi als CAM ook niet echt tot zijn recht komt.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Denk ik ook niet. Ik zou gewoon lekker 4-3-3 blijven spelen met Messi centraal en Ronaldo links. Gewoon veel Ronaldo aanspelen en goede instructies meegeven (stay forward, cut inside, get in behind). ;)
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dit doe ik in deze opstelling altijd met mijn LW en RW haha. En Messi Stay Central zodat ik altijd iets in het midden kan aanspelen.

    Busquests Stay back while attacking en cut passing lanes. en LB en RB ook stay back while attacking en CB's. En dan 2 CM's niks mee gegeven.

    Enige irritante is dat LB en RB high op attack zijn, dus blijven niet altijd achter op de een of andere manier.
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Snap niks van die priceranges,op de ps markt zijn er veel spelers sinds eergisteren te vinden en ook voor een redelijke prijs maar nu hebben ze toch weer besloten om alles NOG duurder te maken.Ronaldo max was 7,4 en nu is zijn max ,8,5.Dan lijkt het mij dat die vanaf morgen ofzo weer voor zn max weggaat terwijl die nu 6,6 is.Kunnen ze niet gewoon de priceranges een x gelijk houden ipv elke week te verhogen? Schijtzooi
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [​IMG]

    Record Breaker Ronaldo.
     
  8. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ga denk niet.meer wachten op tots en morgen maar team maken met Ronaldo of Messi,haal ik Ronaldo hou ik nog ,1,6mil over en haal ik Messi hou ik 2,6mil over of heeft iemand leuke suggesties voor 8,3miljoen op ps?
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Nou mn humeur is gauw gedaald heb vanochtend 3,3miljoen uitgegeven aan packs in de hoop op Ronaldo of Sif Suarez of Messi,was gokje waard vond ik maar wel goed balen nu
     
  10. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds een paar dagen heb ik nu Fifa 15 en probeer ultimate team te doen. Nu krijg ik de melding dat mijn clubnaam een gecensureerd wordt bevat ongeacht wat ik als club naam pak. Nu heb ik ook al geprobeerd via de web app de club aan te maken, maar daar krijg ik de melding aanmelden niet mogelijk. Weten jullie misschien een manier waarop ik toch FUT kan doen? Baal hier toch wel van dat dit gedeelte voor mij volledig onspeelbaar is hierdoor.
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Zou even contact opnemen met EA (sports). Erg raar dat hij alle clubnamen niet pakt...

    Overigens kunnen er sinds gisteren weer gratis packs opgehaald worden op de web app. Voor de mensen die hier nog niet van op de hoogte waren.
     
  12. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Sinds de priceranges geen fut meer aangeraakt en ga er ook echt niet meer aan beginnen. Mijn laatste aankoop was een speler voor 3.8 miljoen en die is nu 3 ton waard ofzo.

    Sterf ea, sterf :thumbs:
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Is er op geen 1site die maar iets te maken heeft met Fut geen nieuws over wanneer de Tots komen?
     
  14. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Nee, want het is niet bekend wanneer TOTS komt. Ik sta inmiddels onder contract bij EA (ja, echt waar) en ik weet zelfs niet wanneer het komt. Dus dat weten ze best aardig binnens kamers te houden.
     
  15. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Haha wat voor functie heb je dan?Vannacht om 12uur komen toch wel weer nieuwe heroes?
     
  16. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik ben een Community Writer. Ik schrijf dus de nodige berichten voor EA, maar ook gidsen en dergelijken. Dat heb ik hiervoor ook wel eens gedaan (lees: 4-3-3 (5) gids), maar nu moet ik dat ook op andere wijzen doen in deze functie. Opzich niets bijzonders, maar sta toch in nauw contact met mensen op kantoor enz. Ik weet niet of je Rob Hodson kent (tweet veel buiten het officiële EA kanaal om met 61k followers)? Ik spreek hem nu dagelijks enz.

    Heroes zijn er afgelopen nacht weer gekomen samen met Record Breaking Terry. Interessante Hero is Tom van Weert van Excelsior. Maar niets bijzonders nog. Zijn volgens mij ook wekelijks.
     
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ok nou mooi werk zo lijkt me maar nee Rob Hodson ken ik niet,volgens mij was alleen de 1set heroes 1week in pack en komen er nu per 24uur nieuwe
     
  18. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Wel gaaf, maar die Rob... Walgelijke vent, kan je nauwelijks een community manager noemen. Zo'n Chu Morrah heeft veel beter contact met de achterban.
     
  19. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Nog geen nieuws over de Tots,pffff begin het wachten zat te worden,had ergens gelezen dat ze misschien morgenavond komen maar kan dit bericht zelf nergens vinden dus zal wel weer niet
     
  20. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ook al komt de TOTS, kan je ze niet vinden op de playstation markt. FUT is verpest voor dit jaar, vooral op playstation gaat het nergens meer over. Urenlang bezig met refreshen om een spelertje te kopen..
     

Deel Deze Pagina