Was een prima sessie. Gaat ook steeds beter! Deze prachtige inhaalactie van Flavour wilde ik jullie niet onthouden. http://xboxclips.com/Beltoon/15e9df95-eda3-476f-9ec5-1edc18c6d68e
Dat ligt volgens mij aan het schade model met mechanische schade dat je moter allerlei problemen kan hebben van clutch tot boordcomputers enz. Misschien iets te veel realisme in een game gebouwd
Haha yeah! Dat vreemde geluid wat je trouwens aan het begin hoort heb ik ook wel eens heel random. Vreemde is dat de schade en mechanische failures in mijn geval uitstonden dus dat kan het niet zijn. Het begon eerst alleen bij upshifts van 2 naar 3, maar later was het ook random zonder dat ik schakelde.
Hahaha, mooie inhaalactie Flav! Zie hier hoe @pim_smeets zijn bolide gisteren prachtig ingeparkeerd had
Heb je de optie aanstaan van car failure? Weet zo even niet hoe het precies heet. EDIT: OW lol.. Zie nu pas de nieuwe Posts.. Ik weet genoeg.
Het pitmannetje wilde even onder de auto kijken of er geen kind onder zat ofzo, omdat ik zo vaak de bocht uit vloog.
Gister na de online sessies ook nog even met Beltoon in de GT3 gereden op Hockenheim. Ook een erg lekkere auto! Daarvoor ook mooie close racing gehad, begin de game steeds meer te waarderen. Alleen die game chat is echt ruk en ik werd ook een keer zomaar de race uitgegooid. Potentie is er.
Wat een @#!@ achievement was dit. Gisteren had ik 28 minuten gereden, heuveltje af reed ik 51 en kon weer opnieuw beginnen. Vanochtend is het dan toch gelukt.
Hoe is het spel te doen tot zo ver met controller? Binnenkort ook maar eens halen als het te doen is.. Hoor geen goede verhalen dus beetje sceptisch.
Hier is iedereen volgens mij best wel positief, ik in ieder geval. Het is even wennen aan het begin maar als het eenmaal loopt is het echt heerlijk!
Met de controller is het goed speelbaar. Mocht je budget en een opstelling hebben waar stuur mogelijk is, zou ik die er wel bijhalen.
Ik heb er nog te weinig tijd aan besteed om er wat van te zeggen, maar net de juiste settings (die blijkbaar voor iedereen totaal verschillend zijn) is het goed te doen. Ik denk dat na het fine tunen en na een paar weken Rivals rijden die Tender weer op gaat zetten, het gevoel gewoon als vanouds is....
Je had het ook zo kunnen doen Set Transmission to manual, go to quick race weekend and select Azure Coast, add one AI Driver, and select an italian car (Pagani) and start the race. When your at the starting grid simply jump the start but don't accelerate to hard because of the 31 mp/h limit. You will be disqualified and the achievement should pop. *make sure that you have Flags and penalties turned ON in the gameplay settings, otherwise you won't be disqualified!
Prima te doen @lawaai Je zal wellicht wat moeten wijzigen aan je controller settings, maar dan is het een heerlijke game