1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Xbox One.

     
    AgentSmith vindt dit leuk.
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hier nog een spaanse die meer toont na dat gesprek. Heb een beetje door de video's heen geskipt, niet teveel zien eh ;)


     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
     
    FinalBob en Willem vinden dit leuk.
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja heerlijke trailer, zag hem gisterenavond. Hard!
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die cinematic is echt super wreed! Gisteravond drie keer bekeken!
     
  6. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Lees op Neogaf dat in Spanje en Duitsland de streetdate al gebroken is en sommige winkels em al verkopen. Waarom zijn wij hier toch zulke schijterds.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En ik las van de week hier nog dat je die site niet zo moet vertrouwen. Eerst de Nederlandse brekers van die date dan maar.
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Sommige Intertoys filialen verkopen al, las Vlissingen en Veldhoven o.a.

    In Utrecht gisteren iig nog niets, ga misschien morgen nog een rondje maken en anders wacht ik tot dinsdag.
     
  9. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Pfff zit ook ineens heel erg te twijfelen over The Witcher 3.

    Zat gisteren het eerste stukje te kijken van de game en ineens twijfel ik man. Lijkt me toch wel heel erg tof, maar ja hetzelfde gevoel had ik ook met Drsgon Age. In het begin vond ik het nog wel vet, maar even later begon het me toch steeds meer te vervelen waardoor ik snel de main quest af wilde hebben.
     
    heuft vindt dit leuk.
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    DAI kwam ik totaal niet doorheen maar hier heb ik alle vertrouwen in :cool:
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Viel mij uiteindelijk ook tegen, reden is al duidelijk. En de combinatie van de combat in deze game, met open wereld, dat is toch wel een ultiem gevoel.
     
  12. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Bij mij kwam ook het ook wel door dat hoge MMO gehalte wat Dragon Age had.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mag je blij zijn dat je nog nooit een echte MMO hebt gespeeld. Daar staat tegenover dat daar, vooral in wow, alles veel sneller gaat.
     
  14. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik hou sowieso al niet van MMO's. Daarom vond ik dat bij Dragon Age echt 10x niks.
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Dat was anders gewoon een single player ervaring die weinig van doen had met een uitgebreide MMO.

    The story van DA 3 was prima en dat zal in TW3 minder zijn.(Als ik de reviews geloven mag)
    Ik verwacht best veel overeenkomsten tussen deze 2 games.
    Zou het misschien eerst bij een vriend/kennis uitproberen voor je hem koopt.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    In het begin vond ik DAI super. Lekker die gebieden verkennen en gesprekken voeren en het verhaal volgen. Na 100+ uur kwam ik er wel achter dat er maar weinig betekenisvolle sidequests waren en de combat begon mij ook te vervelen. Maar de game is heel erg veel beter dan DA2 en dat is iets wat ik eigenlijk niet eens had verwacht.

    Laten we eens zien hoe Witcher 3 ons gaat bevallen en wie weet leert BioWare hier weer iets van voor Dragon Age 4.

    Dat gezegd te hebben, iedereen lijkt uit te kijken naar Witcher 3 nu en ik durf te wedden dat hier veel mensen tussen zitten die de game gaan spelen en dan erachter komen dat het hun ding totaal niet is. Ik zag het op verschillende fora. Mensen die superhyped waren over de game totdat ze deze uitgebreide gameplay video's zagen en het ronduit boring vonden.....
     
  17. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Dragon age inquisition een hoog mmo gehalte?

    Ik heb veel mmo's en rpg's gespeeld in mijn leven en kan me totaal niet vinden in die stelling.

    Ik ben in ieder geval klaar voo the witcher 3.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Moet er geen gepot topic komen of gaan we dat gewoon hier doen het hele weekend? :+
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Of gewoon niet?
    Zo'n gespot topic haalt altijd het achterlijke in iedereen naar boven... (Al is dat wel vooral bij Fifa xD).
     
  20. JinKazama

    JinKazama Chunli's shoe-shiner

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal ik daar weer mee verder gaan :) Hier in het Oosten nog niet gespot.... Was het maar waar want ik kan bijna niet meer wachten. Ik ga dinsdag naar Japan en zou echt HEEL graag de game van het weekend nog willen spelen anders komt het er de eerst komende tijd niet van.....
     

Deel Deze Pagina