Achievements zijn leuk, maar no way dat ik die ooit ga halen. Sunday Driver Waste 20 minutes of your life
Al met al kost het best wat stiekum. Maar het hout had mn vader nog liggen. Grondverf, kwastje, rollertje. Incl hout op maat zit je denk ik rond de 75 euro? En dan excl. arbeid. En ik ben duuuuuuuur
Hebben jullie ook soms als jullie over curbs rijden of je botst tegen een andere auto dat je een paar seconde daarna opeens naar links/rechts wordt getrokken? Ook hebben curbs bij mij een soort turbo functie, ik vlieg daarna echt vooruit.
Gaat het beeld wat trager als je over de curbs rijdt en wordt je daarna gelanceerd? Het schijnt te helpen als je de XB1 even van het stroomnet afhaalt dacht ik, kan iemand dit bevestigen?
Trouwens wat is die Photo mode slecht zeg. Je kunt niet eens die remlijn even uitschakelen voor de foto, en je hebt niet de volledige vrijheid om rond de auto te bewegen met de camera.
Wat is de regen toch fantastisch in Project Cars.. Het getik van de regen op je auto is super. Helaas wel erg glad.
Je kan de remlijn gewoon bij opties uitzetten. Maakt het spel gelijk een stuk leuker. Als je eenmaal zonder rijdt wil je nooit meer terug.