1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Football Manager 2014

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 22 okt 2013.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Napoli, leuk! Ik zou Higuain verkopen inderdaad. Misschien is Leali iets voor jou als nieuwe keeper? Italiaans en talentvol. Is mijn keeper bij Derby. ;)

    Ik had eerder al een update gepost met mijn transferaanwinsten maar daar kwamen op de deadline nog twee erbij. Rafinha (Alcaranta) werd gehuurd van Chelsea en Miguel Veloso kwam voor 1,2 miljoen over van AC Milan voor de ervaring en omdat ik dat een toffe speler vind. Alleen jammer dat zijn niveau nogal behoorlijk naar beneden is gegaan maargoed. Goed om erbij te hebben denk ik. Heb daardoor alleen wel (te)veel middenvelders waardoor ik Pereira en Dino Halilovic heb verhuurd.

    Tot nu toe verloopt mijn seizoen goed! Sta na 12 duels op de 5'de plaats. Een 6-3 en 4-2 overwinning op Man U en Everton deden me erg goed. Alleen jammer dat er nu opeens een blessuregolf is. Op dit moment zijn Rafinha, Veloso, Zivkovic en Tielemans geblesseerd. Barbosa is een valse nummer 9 en daar speel ik niet mee dus valt hij af en toe in. Op dit moment is Mason Bennet de nr #1 spits, met 5 goals na 7 wedstrijden. Deed het vorig seizoen ook al goed toen Ings geblesseerd was en nu trekt hij die lijn door, ook al is hij qua rating minder dan Zivko en Barbosa.

    Veel clubs willen mij hebben overigens, heb al aanbiedingen van Saint Etienne, AC Milan, Inter Milan, Corinthians, Fiorentina, Lazio Roma, AS Monaco, Marseille en nog meer afgeslagen haha. Al heb ik wel een continentale A-licentie dat zal ook wel meespelen. Maar ik had 1 niveau daar onder geselecteerd toen ik begon bij Derby.
     
  2. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Higuain zojuist verkocht voor 27,5 miljoen. Uitstekend bedrag denk ik voor een 31 jarige speler en kan ik leuke spits voor terughalen! Zal na de transferperiode weer een overzichtje posten.

    Leali zou een leuke toevoeging zijn, zoek eigenlijk nog net een niveau hoger maar hou hem in mijn achterhoofd! :)
     
    Daz vindt dit leuk.
  3. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Weer een update vanuit Manchester. We zitten nu in de winterstop en het gaat hartstikke prima.
    [​IMG]

    Er zijn 3 nieuwe aanwinsten aangekomen, de 2 jongste had ik vorige zomer al geregeld maar mochten nu pas komen. De Amerikaan komt over van Liverpool voor ruim 30 miljoen. Deze spelers konden gekocht worden door mijn vorige transfers (o.a eentje van 90 miljoen).

    [​IMG]

    Deze Mexicaan moet in de toekomst centraal achterin komen te staan, maar ik geef hem even de tijd. Voorlopig heb ik drie goede CV's met één die de wereldtop zou kunnen halen en twee die gewoon dikke prima zijn. Misschien leen ik hem van de zomer uit als alle drie die cv's blijven.
    [​IMG]
    Dit is eigenlijk pas de echte vervanger voor Esposito die naar Monaco vertrok. Hij komt op de CDM plek te spelen, niet op de wingback (die heb ik niet eens).
    [​IMG]
    Deze speler heb ik gehaald om het centrale middenveld te versterken, was ook nog eens het goedkoopste van het stel maar is zeker niet de minste. Halfjaartje wennen en dan doe ik Strootman de deur uit en kan hij gaan strijden met de overige aanwezigen voor een plekje.
    [​IMG]

    Financieel heb ik het ook aardig op de rit, sinds ik in de Premier League zit heb ik geen financiële zorgen meer.
    [​IMG]

    Een van mijn spelers zit in het wereldteam van het jaar! Dit seizoen nog amper gespeeld vanwege een blessure. Ik ben zijn opvolger aan het omscholen van links naar rechtsbuiten, ik denk dat ik hem namelijk niet lang meer zal kunnen vast houden.
    [​IMG]
    De man himself (tevens aanvoerder nu) en zijn opvolger:
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    Paul Gielen heeft mijn (in potentie betere) 2 talentvolle spitsen voorlopig naar de bank verdreven met zijn geweldig cijfers voor het goal. Geen idee hoe maar hij knalt alles er in.
    Paultje:
    [​IMG]

    [​IMG]
    De twee talenten:
    Zoals aan zijn nummer 9 te zien is moest hij eigenlijk de eerste spits worden, maar toen kwam Paul om de hoek. Zijn leeftijd is nog prima dus hij heeft alle tijd en maakt nog redelijk wat speeltijd gezien ik hem ook regelmatig op de vleugels laat invallen als al zeker ben van een overwinning. [​IMG]


    Deze Italiaan laat het nog niet echt zien als hij mag spelen, al was hij vorig seizoen aardig sterk. Ik ga Paul Gielen in de zomer proberen te slijten en dan mogen deze twee talentjes het uit gaan vechten. Goed vooruitzicht! :+
    [​IMG]

    Dat was hem weer voor nu, eventjes verder met spelen. _O_
     
    Daz vindt dit leuk.
  4. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Zelfs als ik Paul Gielen op rechtsbuiten zet beslist hij wedstrijden voor mij. Ik snap er niks van, heeft misschien wel de minste stats van mijn basisspelers. :D


    [​IMG]
    Aanstaande zomer maar snel verkopen, ik heb zo'n idee dat dit een eendagsvlieg (eenseizoens) vlieg is.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Soms heb je zo'n speler idd. ;)
     
  6. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    [​IMG]
    En hij breekt nu al records en het is pas januari. :+
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Na een aantal games waar ik gewoon echt niet de motivatie had om een game te spelen, kwam ik gisterenavond door een wedstrijd op televisie aan mijn volgende team:

    [​IMG]

    Ik speelde vroeger erg veel met Valencia, en heb denk ik nu al 3 edities van FM eigenlijk totaal niet met Valencia een game gestart.
    De reden dat ik met Valencia begin is eigenlijk proberen de beste clubs van de wereld voor te zijn in het kampioenschap, nu zal dat wel niet in het eerste seizoen lukken maar ik probeer zo hoog mogelijk te komen en iedere keer steeds dichterbij te komen.

    Ik zag gisterenavond de wedstrijd Real Madrid - Valencia, en eigenlijk krijgt Valencia het keer op keer voor elkaar om gewoon een leuk team op de been te krijgen, ondanks dat ze best veel financiële tegenslagen hebben gehad de laatste jaren.
    Het Nou Mestalla is al sinds 2007 bezig met de bouw, maar heeft enkele jaren stil gelegen vanwege geld problemen, nu is er eindelijk weer schot in de zaak en het stadion is pas in 2019 af als de club 100 jaar bestaat.

    Valencia heeft geweldige spelers afgeleverd de afgelopen jaren met David Villa, Juan Mata en David Silva, mijn doel is om wederom zulke spelers voor te brengen en in Alcacer hebben ze al een spits die in de toekomst erg belangrijk kan zijn voor Valencia als in prestaties en in verkoop prijs.

    In de Primera Division heb je een echte uitdaging met Real Madrid en Barcelona, en in mindere mate Atletico Madrid (weliswaar landskampioen) zelf vind ik de Primera Division een grotere uitdaging dan de Champions League, dit omdat er 2 teams punten moeten verspelen en aangezien beide teams spelers van wereldklasse hebben is het moeilijk om hier door heen te prikken.
    We gaan er het beste van maken!
    Met Barca heb ik altijd wel een speciale band gehad, al van kinds af aan ben ik fan van de club Barcelona en heb immers mijn zoon vernoemd naar een selectie speler van Barca (nee geen Lionel Messi)
    Met Real Madrid heb ik totaal niets, ik vind het een vervelende club dus een overwinning op Real zal ik absoluut zien als een mooi cadeautje in het nieuwe seizoen.
    Ik probeer eens per half seizoen een update te geven.

    Eerste speler die naar mij toekomt is Luka Jovic

    Valencia heeft op dit moment al een heel leuk elftal met al genoemde Alcacer, maar hier horen uiteraard ook Diego Alves, Otemendi, Enzo Perez, Mustafi en Piatti bij, eens kijken hoelang ik het vol gaat houden bij Valencia.
     
    Daz vindt dit leuk.
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nice man, had er ook aan gedacht om met Valencia te spelen. Mooie club met wat je zegt goede spelers uit het verleden. Ben benieuwd of je in de top 3 kan belanden!
     
  9. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    [​IMG]
    Dit vond ik gewoon leuk. In voorgaande edities was hij een prima shooting coach, nu kan hij er niet zoveel van. :+ We gaan hem eens naar wat cursussen sturen.


    En we gaan over City heen! :D En Paul weer 2 keer gescoord. :lol:
    [​IMG]

    United en City zijn nog iets te sterk voorlopig. :mad:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2015
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Eerste seizoen met Valencia voorbij!

    En ik ben verrast, ik ben namelijk eerste geworden, het was toch niet zo een uitdaging als ik dacht.

    [​IMG]


    Het trio Alcacer (25 goals) Negredo (39 goals) Rodrigo (24 goals) had geen medelijden met de spaanse clubs.

    Het enige verlies is bij Barcelona nadat ik ze thuis al had verslagen met 8-0
    Real Madrid is 2x verslagen 4-2 en 0-3, al met al een heerlijke seizoen waarin helaas geen europees voetbal werd gespeeld maar volgend seizoen zijn we weer actief in de Champions League.

    Mijn aankopen in mijn eerste seizoen waren:
    Daniel da Silva - middenvelder van Perth Glory 18 jaar en zeer talentvol (aanrader)
    Facundo Cardozo - 20 jaar verdediger gehaald van Velez
    Davy Propper - gehaald uiteraard van Vitesse (doet het nog zeer aardig ook)
    Filipe Augusto - 20 jaar dit spelertje was eerst gehuurd maar hij maakte zo een goede indruk, dat ik hem in de winterstop heb vast gelegd.

    Ik had verwacht meer moeite te hebben met de Spaanse clubs, maar eigenlijk viel het wel mee.
    Het is natuurlijk de vraag welke spelers bij de club blijven de komende periode, voor Alcacer is er al belangstelling getoond door 6 verschillende clubs, en ook voor Enzo Perez is er al navraag gedaan.
     
    Daz en Divimus vinden dit leuk.
  11. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Knap werk @Mallakai !

    Ik heb het even druk gehad met van alles en nog wat, maar vooral Project Cars :+ . Morgen denk ik dat ik FM weer even opstart en de transferperiode afmaak. Dan komt mijn update :)
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ziek, zeker je doelsaldo. Gebruik je een eigen tactiek of een ander?
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Eigen tactiek al 2 jaar, heb daarvoor wel een tactiek gedownload maar ik haal er dan minder voldoening uit.

    Bijna klaar met Seizoen 2 en inmiddels al weer kampioen en winnaar van de Spaanse beker.
    Alcacer is een beest in mijn game.
     
  14. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ik heb geprobeerd er wat leuks van te maken :) !


    [​IMG]
     
    Typisch, Daz en Mallakai vinden dit leuk.
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ziet er goed uit Divimus! leuk gedaan! jij en Daz hebben daar wel kijk op!

    Is Sandro een regen? evt screen van stats?
     
    Divimus vindt dit leuk.
  16. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Nee geen regen, speelt op dit moment bij Barcelona B, word gezien als een groot talent. Dacht pas gelezen te hebben dat die aan newcastle verhuurd ging worden. Vandaar ook dat ik bij hem uitkwam! :)

    [​IMG]
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Aan wie heb je Higuain verkocht? :)
     
  18. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Manchester City :)
     
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Valencia 3 seizoen

    3 landstitels.
    2 bekers
    1 Champions League (2de seizoen)
    1 wereldbeker
    2 supercups.

    Bayern wil mij graag hebben doen of niet?
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dat gaat wel erg makkelijk zo. :+ Je zou kunnen overstappen naar Bayern, nationaal domineer je al.
    Speel je classic mode of volledige versie trouwens? Je gaat echt erg hard haha.
     

Deel Deze Pagina