Kwam gisteravond nog even bij de MM in Duitsland en wat lag daar? The Witcher 3... Was bij de media markt in Nordhorn net over de grens. Meteen meegenomen, game is volledig in het Engels.
Denk dat die morgen misschien wel te Lucky you ik woon helemaal in het westen van Nederland en mijn auto rijdt niet op water ( ook geen diesel) anders was ik ook ff naar de Duitse MM gegaan. Hopen dat die vandaag losgaat hier
Bart Smits en Intertoys hier in Eindhoven hebben ze wel maar leggen hem dinsdga pa in de schappen. Ze hebben gisteren nog duidelijke instructies gekregen over de releasedate en de boete. Iemand meer succes?
Mailtje gehad van Bart Smit. Je kunt hem bestellen, ze verwerken de order, maar hij komt pas dinsdag in de bus. Toch blijf ik dit (kat en muis) spelletje wel leuk vinden.
Gast, werkelijk. Het gaat mij gewoon een beetje om de sensatie wie hem als eerste heeft. Begrijpend lezen, je weet.
Ik heb hem binnen. Ze verkochte hem bij gamesmart eindhoven al. Ze hadden er nog maar twee. Ik had eindelijk eens mazzel
Nice, veel speelplezier! Lang leve digitaal met een vast tijdslot Ach, speel ik hem dinsdag wel.. Oh nee, moet de hele dag werken
Hun verkopen zo ongeveer iedere game eerder. Toen het nog Replay Games was idem dito. Kunnen we 'm niet eerder unlocken middels een Koreaanse VPN ofzo?
fok... gamesmart....woon daar 400m vandaan....helemaal niet aan gedacht.... ga maandag dan maar even binnen
Voor degenen die deel II niet hebben gespeeld of degenen die, net als ik, een geheugen als een zeef hebben, hier een video die je precies uitlegt wat de verschillende keuzes mbt deel 2 inhouden, zodat je toch een goede achtergrond hebt voor deel III. Recommended!