Dat moeten we denk ik op de zondag zelf bepalen....of het wordt weer de Beren langs de snelweg bij Utrecht net zoals de vorige keer haha
Ik heb zojuist gebeld...zooitje ongeregeld daar Om 13:00 begint de 1e heat Wanneer de volgende heats die beginnen krijgen we daar te horen, omdat ze daar geen vaste tijdstippen hebben voor de heats en omdat het soms erg druk is op zondag. Ik denk i.v.m. de mensen die met hun eigen karts komen. Het tijdschema: 12:00 aanwezig op de kartbaan. 13:00 1e heat De rest van de tijd zien we wel. Baal er echt van dat het daar zo'n zooitje is qua tijd....volgende keer maar een andere baan zoeken Je kan eventueel dus al vroeg weg @ColdzeroNL De mensen die meegaan: @B Tender @Flavourlicious @Divimus @asjemenou75 @noriCeramic @Potje-Zout @NovaCaine @ColdzeroNL @Menno88 @Smallerboat en mijzelf Het eten bepalen we denk ik op de dag zelf. Kunnen de mensen zelf bepalen of ze mee gaan ja of nee
Niet vergeten morgen jongens!: Het tijdschema: 12:00 aanwezig op de kartbaan. 13:00 1e heat De rest van de tijd zien we wel. @B Tender @Flavourlicious @Divimus @asjemenou75 @noriCeramic @Potje-Zout @NovaCaine @ColdzeroNL @Menno88 @Smallerboat Ik zal er rond 11:45 zijn om iedereen op te vangen
Goeie vraag....lijkt mij van wel maar je kan altijd spijkerbroek meenemen ofzo en je in de wc omkleden denk
Ja dat doe ik wel idd. Bij kartfabriek was het alleen een jasje maar in het promofilmpje zie ik wel een paar gasten met een heel pak, maar die hebben ze dan zelf mee misshien.
Volgende keer Rallykarten? Heb nog wel een rondje last gehad ook van die bruine band. Strakjes even heat 2 en 3 op YT gooien.