Imo zijn er ook niet echt veel toffe vrouwelijke super hero's.
Katana (DC) zou ik wel een kans geven als een eigen serie though. Met die chick die ze ook gebruikte in Arrow voor die rol. Maar ze hebben al redelijk wat back story voor haar vast gezet in Arrow die niet overeenkomt met de comic versie. Maar goed al die tv series van DC komen maar licht overeen met de comics I guess.
Catwoman hoewel niet echt een hero maar meer een anti-hero. Zou ook wel een toffe serie kunnen zijn als we de Batman catwoman hebben in Gotham en niet de super lame Halle Berry catwoman want dat is wel de slechtste performance ooit.
Maar hierbij moet het zeker wel in Gotham afspelen met Batman en andere villains van Gotham City.
Voor de rest met DC weet ik ook niet echt toffe hero's, Wonderwoman heb ik echt nog nooit wat mee gehad, maar ik heb ook nooit wat met Superman gehad en voor mij gevoel liggen die twee dicht bij elkaar, kwa uitstraling. DC heeft wel toffe female villains though. Harley Quinn en Poison Ivy zijn toch aardig toffe characters imo.
Voor Marvel zijn er ook niet bar veel though ze hebben wel Black Widow, Rogue en Storm. Maar die worden allemaal weg geblazen door de mannelijke hero's van Marvel.
Edit: First look van Supergirl gekeken, heb zo'n gevoel van ik zit naar the Devil wears Prada feat Superman zit te kijken. Te slecht.
Klik om te vergroten...