Het is nog vroeg he
lees net op reddit dat volgens de IGN podcast het zo gaat werken dat je dus de eerste keer per week dat je PoE doet op 1 van de drie moeilijkheidsgraden je een key krijgt, maar de volgende keren in die week krijg je die niet
maar je kan dan dus de keys gebruiken die je in events hebt gefarmed
maar je moet dus om je extra keys te gebruiken wel iedere keer eerst door PoE heen, je kan niet even 5 keys in 1 keer gebruiken
maar goed, ik weet niet hoe betrouwbaar IGN is als bron van dit soort info
Maar als dat waar mocht zijn dan is keys farmen alleen voor de echte diehards/nolifers want als je al eens met 3 characters 3 keer PoE hebt gedaan en je nightfalls die week en misschien nog een raid erbij dan heb is mijn Destiny tijd wel op voor die week denk ik
Maar in de eerste weken zijn wat extra keys dan wel super handig , want dan kun je de lvl 32 een paar keer per character doen tot je klaar bent voor 34, 35
En later kun je dan misschien de 32 skippen en meteen alleen de 34,35 doen als je daarvoor wat keys hebt gefarmed ..
maar al met al denk ik dat de wekelijkse to-do list al zo groot word dat er van keys farmen straks niet veel meer gaat komen
blij toe ook , want het is wel even leuk om met een groepje weer even wat nieuws te doen in Destiny maar ben blij dat het geen wekelijks moetje is geworden. Want het word wel snel saai
Laatst bewerkt: 18 mei 2015
AnubisNefer vindt dit leuk.