Ik ga vanavond ff kijken hoe de films eruit zien....eerst genieten van een goud gele rakker: Was gezellig jongens!
Ja ik wist dat die supersnelle zwarte mini kart achter me zat maar hij kwam niet toen ik ruimte maakte. Naja uiteindelijk wel.
Heat 3 met rollende start. start rond 2:30. Let even niet op mijn gigapoepstart en eerste 2 laps en offroad excursie. Vanaf 4:30 ging ik wat lekkerder. Was wel leuker zo die start. Heat 2 is nog aan het uploaden. Was zonder rollende start. In het begin leuk gebattled en toen een tijdje alleen gehotlapped.
Geinig om te zien zo! Ben ook benieuwd naar die van freaky en de rollende start. Heb me vermaakt vanmiddag heren!
Kom er achter dat me camera niet echt heel lekker heeft gefilmd...ik ga morgen even kijken van hoe en wat @Flavourlicious Weet jij hoe je video's 180 graden kan omdraaien. Hij heeft precies op zijn kop gefilmd -_- Evt maak ik een '' guest account'' via gmail ofzo en share ik de video's met jou
Ziet er vet uit hoor! Volgens mij ook wel een lekker baantje. Waren de karts een beetje gelijk? Heb vaak het idee dat er sommige karts sneller of langzamer zijn. Heb zelf zeker 4-5 jaar niet meer gekart, eigenlijk veel te lang. Misschien ben ik er bij de volgende editie wel bij.
Zat wel degelijk verschil in de karts ja. Sommige schenen dramatisch te zijn en veel overstuur te hebben, terwijl andere weer wat power miste. Ik heb 3 heats dezelfde kart genomen om dat te voorkomen Eerste heat snelste ronde 00:43:3xx, de 2 heats daarna 00:41:355 (ja, ik reed 2 heats exact dezelfde snelste ronde )
Mijn camera heeft echt bagger gefilmd. Moet even kijken hoe ik de video 180 graden kan laten draaien. Je ziet niet heel veel van de baan....beetje jamemr. Weet iemand hoe je de video 180 graden kan laten draaien?
Vrjiwel alle videobewerkingssoftware-dingen kunnen dat voor je doen.. Heb je een videobewerkingssoftwareding? Als iemand de tijden (+namen) voor me heeft maak ik er een mooi samenvattinkje van.
Adobe Premiere Pro op Windows of Final Cut Pro op Mac. Dat zijn toevallig twee programma's waar ik ervaring mee heb, een video alleen draaien kan volgens mij met elke gratis video editor.
Ik kom er net wel achter dat de kartuitslagen apart zijn. Als eerste rondje staat er bij mij een 1.25.091 terwijl ik helemaal niet naast de baan ben gekomen in heat 1....dubbele ronde misschien haha
Video roteren kan hiermee: http://www.videolan.org/vlc/index.html Is gewoon een mediaplayer die een stuk fijner werkt dan standaard Windows poep en meer bestanden kan afspelen dus is sowieso al fijn om te hebben. Download die, open je bestand en ga naar 'extra' > 'effecten en filters' > 'video-effecten' > 'Geometrie' en klik dan op transformeren en kies voor 180 graden.
Dat zie je bij veel mensen in het eerste rondje. Ik denk dat de tijd bij iedereen op een vast moment begon te lopen.. En als je toevallig bijna achteraan start dan staat je kart dus eerst nog 30 seconden stil/te wachten voordat je echt kunt beginnen met rijden. Vandaar gisteren ook mijn plan om bij de 'analyses' het eerste rondje telkens te schrappen.
Ik zal als ik thuis ben de bladen met de tijden inscannen en op het forum gooien met daarbij wie in welke kart zat, dan kan jij aan de slag voor mij in Excel
De uitslagen van het karten 17-05-2015: Heat 1: Posities, driver en kartnummer: 1. Rinck #11 2. Stijn #4 3. Menno #1 4. Dylan #3 5. Levi #8 6. Melchior #9 7. Ruben #12 8. Eddy #6 9. Jeffrey #13 10. Pieke #5 Heat 2: Posities, driver en kartnummer: 1. Melchior #1 2. Eddy #6 3. Stijn #7 4. Dylan #4 5. Ruben #9 6. Menno #2 7. Pieke #11 8. Rinck #10 9. Levi #5 10. Jeffrey #8 Heat 3: Posities, driver en kartnummer: 1. Stijn #4 2. Rinck #11 3. Dylan #3 4. Eddy #6 5. Pieke #1 6. Melchior #5 7. Levi #13 8. Menno #12 9. Ruben #7 10. Jeffrey #10