1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Net een vergelijking gezien op Youtube van het verschil tussen PS4 - XBOX ONE - PC maar ik zie echt weinig verschil. De XBOX heeft de minste AA dat wel maar verder vind ik de XBOX meer overeen komen met de PC versie dan de PS4 versie...
    Scheelt elkaar echt niet zoveel vind ik persoonlijk.

     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik vind de Xbox versie er prima uitzien en hij speelt fantastisch. M'n Thrustmaster is nu ook binnen en ik ben er echt dik tevreden over. Er mag wat nog wel wat meer Force Feedback op de curbs komen, maar op het gebied van kracht met sturen is het prima in orde. Ik ben onwijs blij met deze game! :cool:
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378

    Ik ben nog in blijde verwachting van de Thrustmaster TX. Hoop vandaag of morgen m te hebben. Kan ik eindelijk mn fresh painted DIY-stand weer compleet maken.
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Boffers zijn jullie. :D
    Ik moet het met Forza 4 en wheel doen op de Xbox 360. Of gewoon Pcars met controller op de xboxone. Heb jammer genoeg geen tijd om de aankoop van een wheel te verantwoorden. Dus ik blijf voorlopig wel met een controller racen. Al vind ik racen pas racen met een wheel. Ook al zijn de snelste tijden die van gasten met een controller.. Maar een wheel geeft pas dat gevoel van een auto besturen,
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2015
  5. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Een simulatiegame doen met een controller is natuurlijk ook gewoon fop. Ik laat het spel gewoon liggen tot ik na de zomer een Thrustmaster heb.
     
  6. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    De game is uitgebracht op console, waar 80-90% van de mensen geen stuur hebben.... Dan moet je dus wel zorgen dat hij goed speelbaar is met een controller. Je kan niet zeggen "ja, het is een sim dus koop maar een stuur" :+
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Inderdaad. Dat is hetzelfde dat je zegt 'Een FPS moet je met muis spelen dus koop maar een PC'.
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Mee eens, Het is natuurlijk leuker met een stuur maar ik vermaak mij met de controller ook heel prima. :)
     
    Pyoonexk vindt dit leuk.
  9. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb vorige week voordat ik mijn stuur had met controller gespeeld en vond dat ook prima werken. Ik heb wel van tevoren wat instellingen aangepast die hier eerder in dit topic gepost waren. Vond het met controller ook zeker niet verkeerd!
     
  10. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb al veel instellingen geprobeerd, maar ik merk dat het ook aan de auto ligt..??.. Rij met sommige auto's top500 tijden, met andere rij ik niet eens clean.
    SMS erkend iig het probleem en er komt een patch.
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Het is zeker zo dat de ene auto de andere niet is en daardoor ook andere settings van de controller nodig heeft. Of dit komt door de bug..... Laten we het hopen. Anders zou ik het prettig vinden dat je de settings per auto kan saven. Het is geen doen om dat voor iedere auto steeds weer opnieuw in te stellen..

    Dus laten we hopen dat het straks met de patch beter gaat..
     
  12. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Klopt inderdaad..
    Ik was heerlijk bezig in career en dacht, laat ik eens een invitation event tussendoor doen met een porsche (straat versie).
    gloeiende, ik had na een paar bochten al 4x de muur gezien.. :'-(:D
    maar wat de grootste boosdoener is, is het sturen en dat kun je ook weer per auto wijzigen in de setup van de auto zelf. als je daar de stuur ratio even aanpast ben je meteen een heel eind op weg.
    dadelijk na het eten er maar weer even lekker voor gaan zitten, maar ik heb ook weer 2 afleveringen van game of thrones klaar staan.. :confused: dilemma's..
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups die stuur ratio is een belangrijke. Die zet ik meestal redelijk een eind richting max...
     
  14. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Helemaal naar rechts dus? Ik heb al zo vaak gehoord dat je steering ratio moet veranderen, maar ik merk er eerlijk gezegd helemaal niks van. :+
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Niet? Nou ik wel. Bij auto's die alle kanten opzwiepen is dat echt een heel verschil.. Hoe hoger des te rustiger stuurt hij. Als je hem te hoog zet dan kom je de bocht niet meer om dus even tweaken geblazen...
     
  16. Pyoonexk

    Pyoonexk Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    28
    Dit vind ik nou ook het grootste probleem van PC op de Xone, het continu moeten aanpassen van de controllersettings als je van auto wisselt.
    Heb ook de steamversie hier en dat is met dezelfde Xone controller goed te doen in alle auto's zonder aan de settings te hoeven sleutelen, dus ik ga er van uit dat het idd doormiddel van een patch op te lossen is.
    Hier nog 3 afleveringen van Game of thrones :) en morgen The Witcher 3 pffffff lastig lastig:confused:
     
    Pollie en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  17. Suikoden1991

    Suikoden1991 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Toffe racer, wel in vergelijjking met Driveclub, ben in eerste instantie Playstation-gamer, sorry jongens :V, een stuk moeiljker. Grafisch vind ik het uitstekend !
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    [​IMG]



    Euhhhhhhhh dat is niet helemaal zoals je zou verwachten op een kartbaan.8)
     
    Ypuh en f1freaky vinden dit leuk.
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Deze is ook leuk... Er rijdt een gehost mee in de training sessie.. Zie bij 13 seconden.

     
  20. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Snap hier echt geen ene kut van:
    TCS aan met die Formula A auto en dan vol eraf spinnen opeens....ook heb ik alleen met die auto last van die stuurbug, stuur blijft heel vaak naar links of rechts hangen
     

Deel Deze Pagina