Thnx man, heb er al een paar uur inzitten en net contract aangenomen voor de Griffen. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Day one patch voor de Bone en het effect ervan. Niet alleen maar positief helaas: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-should-you-install-the-witcher-3-day-one-patch Daarnaast de interessante conclusie dat tW3 eigenlijk vooral een 900p game is. In ieder geval worden het titel scherm en sommige filmpjes nog in 1080p gerendered.
Voer voor @BigKabuto http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-should-you-install-the-witcher-3-day-one-patch EDIT te laat, zie dat @Zifnap me voor was
Ze hadden gewoon locked 30 moeten doen. Unlocked is irritant zeker als het maar een paar frames extra is.
Nah ik had het al gezien, maar besloten het niet te posten, aangezien men alleen maar kankert wanneer ik dat doe. No hard feelings verder. Het is voor de digitale versie sowieso niet mogelijk om de patch niet te installeren, voor hard copy wel maar dan ga je offline. Het schijnt ook dat je grafische efffecten zoals AO en AF niet hebt in cutscenes met de patch installed, maar tijdens gameplay is het allemaal ok. Het is dus volgens NXgamer en DF 'juddery' wanneer je de camera beweegt, maar zelf zag ik er weinig van in die recente Gamersyde videos. Ik vraag me sowieso af waarom ze de framerate niet locken op 30, aangezien hij naar de 40 gaat zou ik denken dat dat moet kunnen. Maar uiteindelijk heb ik er natuurlijk de ballen verstand van. Ook vraag ik me af waarom een game alleen 30 of 60fps kan zijn, waarom doet men niet ook een keer 40?
Hij ligt in op je schoot ipv in je broekzak hoor. Wat ben ik blij dat ik blind ben voor framerates en al dat gedoe want ik zie absoluut geen verschil.
Wij USA Marketplace gebruikers kunnen de console gewoon op NL zetten en dan spelen na 00:00 toch? Al denk ik wel dat ik morgen gewoon rustig ermee ga beginnen.
In da Pocket!! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk[/QUOTE] Sorry geen belediging ofzo maar doet het niet pijn zo zitten?
Lucky you. Tegenwoordig komt er bijna bij elke (grote) game een nieuwe Nvidia graphics driver release uit. Kan ik verdomme weer die drivers updaten. Tijd voor een console... oh.