36 toch? Kom op Monk, get your facts together. 36 haal je trouwens alleen maar als je Crota en Atheon kapot maakt zonder dood te gaan... Dropt hij een special wapen met +4 level. Good NubNub ofzoiets ...
Nee. Gewoon. K. De K van KAAS. Want dat gaat godverdomme weer volle bak beginnen in de Prison of Elders! Kidding
Ja totdat ik er uit gegooid werd tijdens de event Ik heb nog steeds geen key gehad,spel haat mij gewoon
ATTENTION: De kistjes kunnen nog steeds gefarmed worden. Ik zit het nu te doen en randoms krijgen legendary engrams en treasure keys EDIT: Heb een treasure key gefarmed dus double chekc het werkt nog Sent from my iPhone using Tapatalk
Whahaha ik kwam nog wat bekende figuren tegen in dit filmpie maar had eerder een ander typje verwacht als vierde haha 1tje die lekker rustig is
Ooooh shit. Kicked to orbit in NF betekent nu een debuff krijgen. Je moet dan eerst naar de speaker en moet jezelf 'cleansen' met een mote of light
Jup, blijkbaar is er door de patch van net bij sommige al die debuff gekomen nadat ze dood gingen in de NF. Op dit moment wordt elk bericht of filmpje omtrent die debuff verwijderd door Bungie, dan moet het wel echt zijn toch?
Hmm, Ik heb 3x alleen spin metal gekregen. Niet eens een blauwe engrams. EDIT: 3e kist, 1 legendary en 1 key. ;-)