Mijn USA digitale versie werkt nog niet, ook niet wanneer ik de X1 op NL zet. Ah well. Rustig morgen eens even bekijken dan.
Jullie kunnen nog steeds doneren voor Recka's Xbox One met The Witcher 3 Geld kun je overmaken naar GIRO RECKA
Premium Ed binnen Die store was best wel een anticlimax maar at least heb ik de game en een leuke goodiebag.
Huh....ik dacht dat jij al een PS4 had? Dan ben ik in de war met iemand anders. Genoeg sites/winkels/manieren om goedkoop aan een X1 te komen nu.
Game is toch alleen op next gen consoles beschikbaar? Lijkt me lijp als je dit op de 360 moet draaien.
Krijg je hetzelfde verhaal als met Dragon Age III. Een setje delen van de game installeren en een wereld die voor geen meter laad.
Even een uurtje gespeeld, heerlijke sfeer en mijn pc draait het prima met uitstekende graphics. Het paardrijden hebben ze van RDR afgekeken, en dat is niet slecht
Dat is zeker niet slecht nee, paardrijden was een van de vette dingen in RDR. Ga hem straks ook halen
Je kunt trouwens de difficulty gewoon in dezelfde sessie aanpassen, perfect dus Toch maar voor de wat moeilijkere gekozen, ben benieuwd wanneer ik er spijt van krijg
Hoe is de framerate op de PS4? Moet ik op ps4 ook nog de afweging maken tussen vloeiende pre-rendered cinematics of vloeiende in-engine cinematics door de patch wel/niet te installeren?