Hoe pakken jullie het aan vanavond? Ik dacht - Queen bounty inleveren in de reef - Stuk of 10 a 15 exotics upgraden (om ruimte te maken voor nieuwe Glimmer) - Engrams decrypten / sharden - Story doen - Nightfall doen - PoE doen - ge-edgede factions levellen (misschien handig om dit eerder te doen?) - Gericht marks en recommendations uitgaven aan armor en xp - Volgende character pakken en opnieuw beginnen is dit handig of is een andere volgorde beter?
12 keys Ik vond mezelf al een hele pief met 3 stuks. Vanavond kinderen vroeg naar bed (oudste is vierdaagse lopen met moeders en de jongste is gewoon de lul en moet vroeg naar bed) en dan gauw engrams decrypten... Gaat er in the reef ook nog iemand komen waar je vanguard gear kan kopen van je marks, of blijft dat alleen in de tower? Voor de zekerheid eerst maar es een rondje lopen in the reef straks
Het zal je maar gebeuren. 365 atk No land beyond krijgen uit de Nightfall -_- Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik kreeg een legendary engram Maargoed, ik kreeg wel echt veel nieuwe shit. Thunderlord, 2 shotguns, 3 snipers, 2 hand cannons, 3 armpjes, helm, 4 chests, 2 schoentjes. Nice