Wist je dat ik gisteren een hele tijd dacht dat Levi Sjors heette haha Je sprak hem de hele tijd met Sjors aan @f1freaky
Voor de liefhebbers... nog wat meer statistieken. Voor het berekenen van de gemiddelden, standaardafwijkingen e.d. heb ik telkens ieders eerste ronde genegeerd. Die begon namelijk al te lopen zodra de voorste de pitstraat verliet.
Thanks! Ziet er goed uit weer Die onderste rij van de grafiek is de heat en dan de ronde neem ik aan?
In die derde heat wist ik zeker dat er een sneller rondje in zat dan mijn 2e heat (ik denk een .3 of .2) maar ik zat elk rondje naast Menno die last had van tractie uit de bochten. Ik had eigenlijk een rondje moeten liften om ruimte te maken maar zo roll ik niet.
Deze foto is episch! Waarschijnlijk heeft @Flavourlicious ook niet meegekregen dat die man die daar rondliep wel heel raar naar je keek Niet gek als iemand met zijn telefoon in een random kart gaat zitten ver voor de start.
maar... Het moet gezegd worden Ruben... Het was niet voor niets. Je videos zijn supergeslaagd vind ik!!
Mijn statistieken worden wel verneukt de 1e heat omdat daar een 1.28 in zit, dus dat zijn 2 rondjes in 1 halverwege de 1e heat. Wel een epische foto inderdaad. Had zo Nova kunnen zijn
Hmm, zal als ik eraan denk vanavond ofzo nog eens de statistiekjes draaien waarbij bij iedereen het allerslechtste rondje wordt genegeerd. Eenmalige negatieve uitschieters kunnen het beeld idd behoorlijk beïnvloeden. Vindt het zelf altijd wel interessant.
Ieders' slechtste ronde is eruit nu: Bij jou scheelt het nauwelijks eigenlijk.. Ik heb een ronde van 45.677 eruitgegooid bij je (relatief weinig impact tov Melchiors ronde van 88 seconden). Ik had de openingsronde van elke heat er al uitgegooid.. Misschien dat je je daarop verkeek (of ik heb ergens een typefout gemaakt). In algemene zin kunnen we denk ik we wel stellen dat het lekker dicht bijelkaar zat Tot en met plaats acht verspringt de 'beste ronde' telkens met ongeveerprecies 1 tiende van een seconde