Precies dit. Niet om te haten, GoT is een fantastische serie, maar dit seizoen valt me erg tegen. En waar er mensen op elk seizoen geklaagd hebben vond ik ze allemaal top. Maar nu... meh.
Wat mij voornamelijk stoort ia dat het momenteel nergens om gaat...Iedereen zit wel prima (ongeveer).
Oh toch wel jongens? Serie was toch hard? Serie kent toch 7 seizoenen? Dus nog maar 2 seizoenen. Ik verwacht minstens nog de volgende shit: Spoiler - Dany die naar Westeros boekt met r kapotgrote army, zoals meerdere malen gezien. En dr draken. - De ermee gepaard gaande veldslag(en). - Brann die wat met zn dierenkijk skills gaat doen - Arya die wat met r many faces skills gaat doen - De White Walkers die komen in grote aantallen. - Slag om Winterfell met Stannis zn army en Bolton army - Alle andere (vergeten) losse verhaallijnen en personages tot een fatsoenlijk einde brengen Nog maar 2/3 seizoenen. Succes HBO!
Volgens mij hebben ze opzettelijk ook dingen uit dit seizoen gehaald omdat het anders teveel zou worden, zo hebben we helemaal niks gezien van Hodor en die andere Stark. Hoe zit het met die hogere white walkers die dat kind in seizoen bevroren (ofzo)...
Ik zou ook graag meer draken zien. Eigenlijk waren ze alleen in beeld toen ze kleiner waren. Nu zijn ze epic en nooit meer in beeld -_-. Ook mag het gedeelte met Arya sneller gaan, zit geen pace in dit seizoen erg jammer.
Spoiler: Laatste aflevering Je bedoeld dat tyrion hem zag vliegen? Of dat ze die kerel in de fik staken. Vind dit niet echt erin voorkomen. Ze doen vrijwel niks. En ze luisteren sowieso niet meer omdat Daenerys ze opsloot. Ze heeft 3 draken gas erop haha.
Spoiler Wat moeten ze doen dan als ze vastzitten en een gewoon los ergens rond vliegt? En ze zitten opgesloten omdat ze juist niet luisteren en kinderen aan het killen waren. Dus ze kan niet gewoon even lekker naar Westeros met die dingen.
Spoiler Heb je gelijk in. Maar beter zoekt ze een manier dat ze luisteren haha. Heb nu het idee dat ze de draken daar gewoon opgelosten laat zitten en een beetje koningin aan het spelen is.
Ik wil het niet bederven voor je, maar om over Hodor te beginnen: Spoiler Hij en Brann komen helemaal niet voor dit seizoen. Dit was voor aanvang van het seizoen al bevestigd. Ik baal daar ook enorm van als fan, want die verhaallijn begon eindelijk een beetje los te komen.
Spoiler Denk dat ze het langzaam een beetje aan het veranderen is. De draken hebben haar alles gegeven maar toen ging het een beetje mis. Maar ze merkt nu dat ze ze toch wel nodig heeft om angst te zaaien naar bepaalde groepen en om haar macht te houden.
Theorie over de draken Spoiler de laatste draken zijn al 2 honderd jaren verdwenen. Er leeft dus geen mens meer die weet hoe ze de draken trainden. Ze moet het wiel dus opnieuw uitvinden. Theorie over hoe ik denk dat het verder gaat met de draken Spoiler denk dat nerd Tyrion best veel heeft gelezen over draken en zo dus weet hoe ze te trainen. Denk dat dit zijn rol wordt voor Danny Sent from my iPhone using Tapatalk
Oh shit, hij is idd die ene slaver. Ik poste het filmpje gewoon omdat het over tits ging. OZ waarin tits staat voor heroine