- DAI heeft ronduit saaie combat. Yup het is beter dan de vorige twee delen, maar nog steedsn niet erg boeiend. Ben je een warrior, dan hoef je tijdens combat alleen maar RT ingedrukt te houden en de aanvallen worden gewoon automatisch gedaan. Aangezien je in W3 niet echt een mage bent of archer, maak ik alleen de vergelijking met een warrior. Ronduit saai in DAI en fucking tof in W3. Lekker snel rond bewegen en aanvallen, dodge en roll moves tot je beschikking en nice finishers waar je koppies en stukken van lichamen ziet vliegen. Witcher 3 owned qua dit.
- In DAI kwam ik alleen maar bullshit loot tegen, elke keer had ik zelf veel betere armor dan wat ik tegenkwam onderweg en daar baalde ik van. Zelfde gold voor zwaarden. Ik ben nog niet heel ver in W3, maar ik ben al diagrams voor een armor tegengekomen. Die moest ik bij een blacksmith laten maken en dat was gelijk een beter armor dan wat ik had. De loot lijkt echt beter in W3.
- Veel meer levendige gebieden in W3. Bomen, bosjes, struiken, het beweegt allemaal. Maar ook het haar van de character, paard, waslijn met kleding etc, het is allemaal veel minder statisch dan DAI. Het geheel is gewoon geloofwaardiger gebracht in W3. Neem het begin gebied nou in W3...mensen doen daar overdag hun dagelijkse dingen en er hangt gewoon een nice sfeertje. Sure..DAI had Haven en Val Royeux, maar het is allemaal bij lange na niet zo gedetailleerd als W3.
- VEEL boeiendere side quests in W3. Zelfs een simpele quest waar je iets moet vinden voor iemand heeft gewoon meer diepgang, meer betekenis. Al een paar van die simpele quests gehad in W3 en vind ze nu al boeiender dan menig quest in DAI.
- Meer muziek tijdens exploratie dan DAI en daar houd ik van. Niet van die constante muziek zoals in Bethesda games, dat niet.
Tja....ik zou gewoon moeite hebben om terug te gaan naar DAI nu.
Zeker weten dat het quests zijn? Want ik had dit gisteren ook, maar toen bleken het gewoon puur berichten te zijn, niet perse quests. Begrijp ook niet helemaal waarom je die berichten kan wegnemen van het bord.
Dat is wel handig dan zeg. Ik vind het ook echt veel te klein.Had de X1 maar zo'n optie. Mijn TV heeft een optie om het ingezoomd te houden, maar dat gaat toch helaas ten koste van beeldkwaliteit en het toont ook niet het volledige plaatje wat het hoort te tonen. Diaries/journals/beschrijvingen van items zijn tyfus lastig te lezen.....en dat op een 50 inch.
Laatst bewerkt: 20 mei 2015
Scorp2111 vindt dit leuk.