1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Seriously? Dacht dat dat er niet in zat ...

    Als ze er dan ook nog een quicksave in gooien ...
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Inmiddels ook een stukje gespeeld. In de opening veel last van stotterend beeld, ook toen ik al controle had over de game. En de loot teksten zijn inderdaad idioot klein, zeker voor een 107cm TV als die van mij.

    Ik moet wel zeggen dat het er gruwelijk mooi uit ziet en vooral gedetailleerd. Bijna ongekend in zo'n vroeg levens stadium van de current gen consoles. En combat is sowieso al een stuk beter en duidelijker dan in The Witcher 2.

    De opening van de game is ook lekker mysterieus en ik ben vooral benieuwd hoe dit allemaal verder gaat.

    Alleen even een vraagje over het opslaan van de game: Ik heb de game en console afgesloten nadat ik na het redden van mijn eerste persoon weer op mijn paard stapte. Moet ik nu een heel stuk weer overnieuw doen of niet? Ik kon namelijk de auto save icon niet spotten tot dit punt.
     
  3. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Damn, ik moet nog even wennen aan hoe ik het beste met een groep enemies om kan gaan.

    Maar sommige dingen zijn oh zo satisfying.

    [​IMG]
     
  4. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Autosave is heel 50/50, soms doet ie het wel soms doet ie het niet heb ik gemerkt. Had laatst de (blijkbaar welbekende) loadingscreenbug, waardoor ik m'n console opnieuw op moest starten. Autosaves waren nergens te bekennen en ik kon +/- 2 uur gameplay overdoen, ondanks dat ik 2 mainquests had afgerond in die tijd.

    Dus gewoon veel en altijd manual saven :)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oei dit is minder zeg. Ik lijk tegen een bug aangelopen te zijn die ervoor zorgt dat ik een quest niet kan finishen.

    New Orchard, in een bandit camp redelijk vlakbij Ransacked Village:

    Quest: Scavenger Hunt: Viper School Gear

    Ik kom hier in een kist een interrogation report tegen,na het gelezen te hebben krijg je de quest. Ik moet naar die kerk die boven Mill (fast travel punt) zit en dan naar beneden om de remains van Kolgrim te vinden. De deur is echter dicht en is met geen mogelijkheid te openen, terwijl deze in het begin van de game gewoon open ging. Het A icoontje verschijnt ook niet. Als ik Witcher sense gebruik zie ik een icoontje van een open deur, maar verder kan ik er niks mee.

    Iemand dit ook gekregen of wellicht dat ik (hopelijk) iets verkeerd doe? Ik moet echt onder die kerk zijn in die crypt, het staat volop aangegeven.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Tsja, hoe doe je dat? Ik heb dit namelijk ook nog nergens gezien in de menu's, een echte save optie.
     
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Bij Save Game? :+
     
    PePzi NL vindt dit leuk.
  8. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Ps4: option knop, save. :whistle:o_O
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zag het gewoon nergens in het menu staan, ik kijk er morgen nog wel even naar. :+
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  11. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een geweldig spel! En wat uitgebreid wow!waar kan je zien op de ps4 hoeveel uur je heb gespeeld?
     
  12. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik speel deze game op de pc, maar daar kan je de HUD scale aanpassen (groter/kleiner). Misschien is dit op de PS4/X1 ook mogelijk?
     
  13. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Net bij die ene heks geweest hahaha. :cool:
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    In bad? Of alweer een andere :+
     
  15. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Die ja, maar dan nog een stukje verder.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Haha oké, ik ben nog in die grot met die quest. Behoorlijk irritante quest is dat 8)
     
  17. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Moet je daar niet die ene spell doen op die deur? Die spell die tegenstanders achteruit blaast, weet de naam ff niet. Ik kwam ook een keer een deur tegen waarbij ik dat meerdere keren moest doen voordat de deur brak.
     
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Inderdaad "Aard" gebruiken, dan zou de deur open moeten gaan.
     
  19. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Om het stotteren te verminderen zijn een aantal tips:

    Npc chatter uitzetten (ze blijven evengoed praten dus noworries) en bij control-settings de camera movement setting reduceren naar 80-,85
    dit maakt het allemaal iets soepeler en je hebt minder hackles.

    Verder nog een leuke tip:
    Kijk in het huisje bij de molen!
     
  20. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Het enige wat ik bij deze game wel mis, is een overzichts menu dat je net als bij Destiny en gta5 online kan bekijken..
     

Deel Deze Pagina