1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    daaaaaaaaamn is het nu nog geen 17u!!! I want to play!!
    Moet er nog goed aan kunnen beginnen, heb alleen nog maar de quests aanvaard op het bord in White Orchard.. even gekaart daar in de pub en bij de blacksmith een quest geaccepteerd.. dus straks heb ik een uurtje tijd om een quest te doen en dit weekend ben ik ook weg.. te weinig tijd :mad:
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik ben bezig alle vraagtekens in White Orchard te doen, daarna maar eens in het volgende gebied kijken.

    Tot nu toe zeker mijn GOTY.
     
  3. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    ja ik doe ook eerst alle ? tekens in white orchard. heerlijk spel.
    vrij vandaag en alles al gedaan dus ik zeg game time!!!
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee helaas is het echt een bug. Het is een metalen deur en daar werkt magic niet bij. Heb het ook op de officiële site gevraagd en het is een bekende bug bij CDPR en hopelijk zit de fix in de volgende patch.
     
  5. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Pff sommige van die sidequests zijn nog best wel lastig :p Allemaal recommended voor +/- 3 levels hoger, maar ze zijn wel groen dus ik probeer ze toch maar. Better not :+ Naja verder mainquesten dan maar tot ik wat sterker ben.
     
  6. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Hebben jullie een punt in Delusion gestoken? Ik zag in een gesprek de optie voorbij komen om met Axii iemand iets te laten doen zonder dat ik er voor hoefde te betalen, maar dat ik daar Delusion lvl 1 voor nodig had. Dus prima, ik daar een punt in gestoken om maar een beetje geld te houden, maar nu kan ik de optie alsnog niet kiezen...

    Edit: Oh, heb het al gevonden. Je moet je abilities dus equippen, dacht dat dat alleen voor de statboost was. Verklaart een hoop. :+
     
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Heb in totaal 10u gespeeld. En ben nog steeds in het eerste gebied (waar ik niet eens alles heb gedaan). Verveel me ook geen moment. Heerlijke game..

    Een tip van een RPG newbie voor andere RPG newbies :cool:..... Verkoop je armor die je in het begin heb NIET. Later kan je hem upgraden. En die armor kan je later in het spel weer upgraden. Als je hem al hebt verkocht ben krijg je die nieuwe armor niet.

    Snap alleen nog niet hoe je Gwent moet spelen. Heb tot nu toe wel 2 potjes gewonnen (zonder dat ik echt wist wat ik aan het doen was)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij heb ik die juist wel verkocht, nadat ik van die Dwarf blacksmith een diagram kreeg voor een nieuw armor en die ziet er qua look exact hetzelfde uit. :)

    Ah well.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heb mijn armor ook al verkocht en zelf wat nieuws gemaakt. Maar deze kun je vast ook upgraden en anders maak ik zelf wel weer wat ...
     
  10. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Niet zeuren, wij zijn zo gek geweest om ons op te geven voor een waterpolo toernooi met collega's en wat teamgenoten van de voetbal. Vanavond is het zo ver maar nu is de helft afgehaakt met blessures en hebben we welgeteld een wissel. Dat wordt dus afzien, bier drinken en morgenavond met luciferstokjes tussen de ogen de witcher spelen.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Yellow?
     
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Gisteren white orchard uitgekamd. Vette locatie die nog schril is naast de andere gebieden.. Toch vind ik het ergens jammer dat de wereld niet compleet open is zoals skyrim.. Het zijn immense gebieden maar 1 huge wereld vind ik toch vetter.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Levellen gaat ook langzaam. Welk level zijn jullie? Ik zit nog in White Orchard en ben level 2 ...
     
  14. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ben nu bij level 4...en ben nog steeds in het eerste gebied.

    Moet wel zeggen dat ik op normal (Story and sword) ben begonnen omdat dit mijn eerste AAA RPG is. Weet niet of ik hierdoor sneller level.

    Ik denk dat doorgewinterde RPG-spelers wel met "Blood and Broken Bones" of "Death March" kunnen beginnen. Zo moeilijk vind ik het spel namelijk niet.

    Ga na deze playthrough ook Death March proberen voor de trophies.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zal daar ook even naar kijken. Vreemd dat ze dit dan niet standaard gedaan hebben.
     
  16. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Het water waarschijnlijk wel.
     
  17. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Waar kan je je spullen verkopen
     
  18. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Naar een merchant gaan en dan "Show me your wares" oid zeggen. Dan zie je links de spullen die van jou zijn hierbij kan je kiezen voor 'sell', rechts zijn de spullen die van de merchant zijn en die kan je dus kopen.
     
  19. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb inmiddels alles uitstaan, behalve de healthbars (en zelfs daar twijfel ik aan om ze uit te zetten op het moment).

    Wat een bloedmooie game is het, vandaar dat ik veel HUD elementen heb uitgeschakeld. De eerste paar keer was ik steeds naar mijn minimap aan het kijken en minder naar de omgeving, uitzetten dus!
     
  20. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    O wacht je doelt op de overeenkomst met zijn avatar. Dat is bar inderdaad! Ik heb die nog uit de tijd dat ik hier afspraken maakte voor lan parties met de eerste Halo. In de tussentijd heb ik overigens niet of nauwelijks gepost dus waarschijnlijk heeft Yellow in die tijd zijn sesamstraat beest als avatar gekozen. Geinig!

    Wat betreft de game, ik speel zelf op de normale speelstand omdat de combat toch wel moet wennen. Voor veteranen van hack and slash zal het wel gesneden koek zijn maar ik moest wel even wennen. Die eerste battle tegen [spoilerl]het spook bij de well[/spoiler] was al behoorlijk pittig. Het spel vraagt echt om een bepaalde mindset. Gelukkig is er nog zat te doen om het systeem te leren.
     

Deel Deze Pagina