Ready voor de Lvl 35 variant van PoE en Trials of Osiris. Zal zo ook live streamen. De verwachtingen zijn hoog. Lets go! Twitch.tv/nawamontana Sent from my iPhone using Tapatalk
Final boss tot 25% health gekregen en eruit gelagged. Mag niet meer rejoinen omdat de activity bijna is afgelopen. Heel slim geregeld dit dus. 4,5 uur strijd naar de tyfus. #ragequit Sent from my iPhone using Tapatalk
Dat sucks! Gister ook met een groepje de PoE gedaan. Ze waren bij het de laatste ronde stopte de 3e gast er ineens mee zonder iets te zeggen ofzo. Dacht waarscihjnlijk dat ie een checkpoint had nu ;-). Maar ik kon toen ook niet meer joinen zijn we maar overnieuw begonnen (was btw de lvl 32 run)
Balen man! Volgende x lukt t vast wel! Vandaag of morgen wil ik die lv35 ook wel ff een poging geven! Eerst ff bedenken welke char ik lv34 gaat maken met me 2 etheric lights
Ik heb met m'n 3 karakters gisteren de big chest geopend, 3x een exotic. Nu dus wachten tot na de reset met het openen van de big chest (heb nog 1 sleutel) als ik kans wil maken op een exotic?
Volgens mij heb je nog een hele kleine kans op een exotic hoor.. @Maddmonkey had er die exotic handschoenen voor de warlock uit gehad terwijl die al een exotic had uit zn eerste poging uit de kist als ik t goed heb...
Anders wacht ik wel. Ben toch druk zat met m'n broer dwarszitten. Als die Red Death gisteren een Horn was geweest had ie echt gek geworden heb ik het idee
Ja hoor en er is weer een manier om round 4 van PoE lv34 te "cheesen" ofso... Op een bepaalde plek staan en dan komen er geen enemies... Had t gister per ongeluk ineens.. Dacht al hoezo komen er geen enemies HOW REFORGE GUID : http://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/36mnjx/how_reforge_guide_possible_perks/
"Activision told IGN that 105 million engrams were decrypted during the May 19th launch of House of Wolves and that 11.2 billion in glimmer was received from the Cryparch's in the game."
Zou toch echt wel heel graag die PoE Chest willen begrijpen ... en wat daar nu precies uit komt vallen. Level 28 kreeg ik een QW wapen. Een mooie, roze Rocket Launcher. Op level 32 krijg je dus 100% een Armor Core? Nu lees ik dat je op 32 uit de kleine kistjes ook nog een kans hebt om een Core te halen. De grote kist geeft je altijd een wapen en altijd een Exotic + wat materialen? Op level 34 een Armor Core en Etheric Light ... en op 35 een Weapon + Armor Core? Die Core's krijg je dus 100%? Ook al heb je geen Key?
Op 32 krijg je een Armor Core. Dat staat buiten de 'grote' kist en de keys. (Naar mijn weten.) Op 34 krijg je een Etheric Light. Staat ook buiten de 'grote' kist en de de keys. (Naar mijn weten.)
Prima. Dus de "grote" kist is gewoon een extraatje. Dan gaan we vanavond maar is de PoE level 32 doen! BAM!
Wauw, het schijnt dus dat LvL 35 Skolass PoE dus elemental primaries te droppen. Die zijn exact hetzelfde als degene die Variks in the Reef verkoopt allen zijn deze gemarkt met een "II" dus bv: Bij Variks: Wolves Leash (kinetic damage) Bij Skolass: Wolves Leash II(elemental damage) oke leuk, denk je dan. Niks nieuws toch? Nou blijkbaar zijn de elemental types op de drops ook RNG. Dus is het mogelijk om bv een Void Scout rifle te krijgen of een Solar Hancannon. Sent from my iPhone using Tapatalk