Wat bullet zegt vannacht nog ff doorgegaan en kreeg ook nog een red death. 5 exotics voor 12 keer spelen ofzo? Zoiets. De exotic de eerste week lijkt iig wel bijna gegarandeerde
Wist je dat nog niet ? Klopt. Daarnaast ook gear. Heerlijk man! Op zoek naar solar en void handcannons en drie verschillende scout rifles!
tot nu toe alleen de lvl 28 van PoE gedaan, een legendary auto rifle en eindelijk mijn 1e Gjallahorn gehad en een NF gedaan waar een Plan C uitkwam , was een mooie avond dus gister
wauw... RL's kunnen niet eens meer fucking ammo krijgen. Al die 1 magazijn rocket launchers zijn dus gewoon kut tenzij je tripod erop doet. Kutzoooi
Nu is de vraag .. zijn die Prison of Elders V2 wapens ook te reforgen? Dat zou wel ultiem zijn ... Vanavond de level 32 PoE doen met @RVDV en @bulletproof010 Ben benieuwd. De level 28 variant was een eitje. Dan met de Etheric Light een armor-piece upgraden om vervolgens met de Armor Core de armpjes te kopen. Ben ik nog 1-fucking-gear verwijderd van 34. Overigens valt de Elder Cipher (Exotic PoE bounty medal) op level 32, 34 en 35. Waar de meeste kansen hem zitten in de 34/35 variant. EDIT Crota Hard is nu in 10 klappen met het zwaard te verslaan. Let wel, een level 33 SwordBearer deed het. 60~70% van z'n leven eraf in 1 zwaard. Schijnt vanavond een volle level 34 party Crota te gaan verkrachten. Arme Hive ...
32 is goed te doen met allemaal 32's (al kan het geen kwaad om een bubbeltitan masterrace bij je te hebben) 34 is andere koek, daar hebben we gister een halve poging toe gedaan maar daar moet je wel echt even goed voor gaan zitten de kill waves zijn prima te doen maar objective rounds zijn echt lastig, je hopt niet meer ff door de arena om even wat te dismantlen
34 is indd wel ff stuk lastiger bij round 4 met de arcburn.. Maar met titans en hunters toch goed te doen hoor! Kwestie van goed ontwijken en zsm die mines pakken met bubbles en onzichtbaarheid, Derna opt gemakkie alles afknalle
Titans he ;-) Een bladedancer Hunter daarentegen.. Met crouch invisibility, invisible special etc. Denk zelfs dat de PoE perfect is voor een fireteam bestaan uit 3 verschillende classes. Gister overigens met 2 titans en 1 Warlock gehaald. Daarbij is de extra bubbel wel rete handig!
de 34? Ik vind het met mn hunter ook wel leuk maar een panic bubble bij je hebben blijft m'n favoriet Gewoon handig als area denial als je Saint-14 op hebt
Morgen meteen Trials of Osiris proberen om je Anubis helm te verdienen? Jammer dat alle crucible/iron banner/trials gear het vetste is, die osiris gear is ook vet, alleen denk niet dat ik ver ga komen
Nope, de 28 en 32 gedaan. Vond de objectives moeilijker dan de 2 eindbazen.... @Grave Denk het wel... Hahaha, wil voor zowel de Hunter als de Warlock de gear hebben. Vooral mijn hoofd Anubis. ;-) En denken is vooruit doem denken Grave. Zo lukt het nooit natuurlijk
denk dat dat in de 34 ook echt de moeilijkste fases zijn. Eindbaas kun je je tegen ingraven en is toch vooral een kwestie van maar genoeg dps bij je hebben (Alles Ghorn )
Idd gjallarhorn all the way. Zodra ik mijn eerste etheric Light heb, dan is mijn Vision of Confluence aan de beurt. @Grave En als het waar ik wat Hybrid poste, dan ga je wellicht Iron banner doen. Hybrid postte dat je etheric Light kan kopen met Iron banner. Als dat waar is......
Wil die gear ook, als we direct vrijdag beginnen, hopelijk doen er dan veel noobs mee die gewoon ff willen zien wat het is zodat we kunnen winnen
Met een character heb je 3 tokens. Dexe kan je inleveren bij die gele dude voor de diverse buffs. Wellicht 1 van elk kopen en pas inzetten na 2 opwarmrondes.
Heerlijk hoe die die shards nu over kan zetten naar mote of lights. Heb je toch niet veel meer aan. Zeker geen 700.
Duurde het installeren van Destiny bij jullie ook zo lang? Zit al dik 40min op 97%... al een keer gereboot, internet kabel er uit enzo. no succes! (op de ps4 was die zo klaar install hem nu op de xbone)