PCARS [Geannuleerd] Caterham 300R Challenge [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 23 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Omdat je in de kwalificatie en de race de game om een of andere reden niet kan joinen en de warm-up. Is erg lullig als je net voor of tijdens de kwali eruit vliegt en ja daardoor niet meer mee kan doen dus dat is een soort vangnet.

Plus voor stuurgebruikers is dat ook nog een laatste kans om de ffb goed te fixen aangezien dat wel eens uitvalt tussen sessies. :p

pim_smeets vindt dit leuk.
  2. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Mag er in de warm-up gereden worden? Dacht te horen afgelopen zondag dat dit invloed had voor je startpositie?

3. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Iemand zei dat alleen degene die joinen tijdens de warmup willekeurig worden neergezet, dus rijden kan dan geen kwaad. Als het wel effect heeft bij de eerste race dan weten we dat voortaan.

4. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Hoe doe je dat dan? Ik klik twee keer op de home button en dan kan ik op de X klikken en dan neemt hij de laatste 28sec van de game op. Ik kan nergens zeggen, start opname en dan 5 minuten laten lopen. :rolleyes:

5. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Dan moet je de Game DVR openen, vanuit daar kan je wel 5 minuten opnemen :)

6. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Moet je dus wel van tevoren activeren. Je kan niet je laatste 5 minuten gameplay opslaan.

7. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Kan ook. 'End clip now' en dan kan je 30 sec, 1 min, 3 min en 5 min kiezen.

8. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ahhhh dat wist ik niet thanks.

Ook handig. :D

9. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    Ow nog ff 1 dingetje voor het allemaal start, ik joinde net voor race 1 zonder practice en zonder kwali gereden te hebben en ik starte op P3 de race dus daar moet ook ff rekening mee gehouden worden als iemand later binnen komt dat ie goed op de grid staat.

A.K.A ReneNLNieuwvenn

10. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja dat is dus het nadeel met joinen in die warmup denk ik dan. Als we dat vaker gaan meemaken dan doen we gewoon een handmatige rollende start (of staande start?) waarbij we de startvolgorde ff filteren.

FuzzySkittle vindt dit leuk.
  11. DutchOwnage

DutchOwnage Active Member

Leuk Bevonden:
    168
    Goedemorgen. Ik ben compleet nieuw hier maar zou graag mee willen doen. Is er toevallig nog een plekje vrij?

12. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Als je de Xbox Smartglass app installeert op je smartphone, dan krijg je daarop ook instantly de berichten te zien. Dan hoef je dus niet "messages" te "snappen" om je berichten te lezen.

13. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Is het mogelijk dat misschien je slechtste resultaat geschrapt wordt? Dit om de 'schade' qua punten zoveel mogelijk te beperken wanneer iemand disconnect?

14. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat is op zich geen slecht idee, maar dat werkt alleen als de disconnect random zijn.

15. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Ik heb alleen maar goede ideeën joh! :+

Ik denk het wel, normaal gesproken heb ik nergens last van maar vd week wel. Ik kan mij herinneren dat we dit ook hebben gedaan met FM5 in het begin voor hetzelfde issue. Die servers waren in het begin ook alles behalve stabiel.

16. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Klopt helemaal....kreeg kritiek op mijn soms te agressieve rijstijl...na de GT300/GT500 cup is het sterk verbeterd :)
    Voor de nieuwelingen: Geloof me, na wat tijd er in te hebben gestoken en de juiste feeling te hebben, kom je vanzelf naar voren...

17. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    De baan is toch moeilijker dan ik dacht.
    Ik kan geen konstante rondetijden rijden.
    Of het is een snel rondje (snel genoeg hoop ik) of een rondje dat in een spin eindigd.
    Ook maak je vlug fout in de langzamere bochten tijdens het aanremmen en ook bij het uit-accelereren.
    Ben je te vroeg op het gas dan spin je vrij vlug.
    Heel vaak een snel rondje verpest door een spin.
    Ook raak ik steeds uit het ritme door het gebruik van de KERS/DRS knop en mis ik mijn rempunten.

18. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Ik heb veel moeite met de laatste bocht. Je moet daar al gaan remmen terwijl je nog in de bocht daarvoor zit en resulteert voor mij vaak in een schuiver de grindbak in :+

19. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Ben ik gelukkig niet de enige. Heb het ook erg moeilijk op deze baan. Laatste bocht en de chicane niet ver ervoor zijn nog best lastig... Laatst een lange sessie gehouden en het duurde best een tijd voordat ik het onder controle had. Een beetje je gas spelen tijdens het remmen doet wonderen, daardoor verdeel je de druk meer over de vier wielen.

Heb ook nog een beetje gesleuteld aan de auto, zal wel niet zo heel veel verschil maken.

De eerste bocht op Snetterton is trouwens wel echt heerlijk!!!

20. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    De eerste bocht is inderdaad supersnel en erg lekker als je de apex perfect aansnijd.
    Volgens mij heb ik nu mijn auto nu race-ready getuned!!
    Met name het aanremmen en het uit-accelereren doet de auto nu erg goed en is de kans op rondspinnen aanzienlijk verminderd.
    De optie om je auto te tunen voor je eigen rijstijl vind ik super.
    Ook het starten gaat nu veel beter.
    Ben er klaar voor.
    Ik heb het idee dat de auto sneller is dan dat ik kan rijden. Ik loop nog steeds onhandig te friemelen met de KERS-button ten koste van mijn race-ritme/timing van aanremmen bochten.

Laatst bewerkt: 23 mei 2015
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina