Gigantisch verbeterd zou ik ook weer niet zeggen, maar in de eerste maanden na de release was het helemaal een drama. Er is dus wel enige verbetering.
Ik heb hem in april nog met iemand samen gespeeld. Quests die ik oppikte werden bijv. niet automatisch ook bij hem toegevoegd (terwijl we toch binnen enkele meters afstand van elkaar waren en uiteraard ook in een party zaten). We waren bijv. ook met een quest bezig waarin we 3 kristallen ofzo moesten verzamelen, wanneer ik er 1 oppikte werd dit niet bij hem geregistreerd. Het kwam ook een aantal x voor dat we elkaar niet meer zagen, slechts de naam nog. Na de release van het spel zag je elkaar echter helemaal niet meer en werd je soms zelfs in verschillende "servers" van de megaserver gedropt. Dit is nu dus wel veranderd, maar of het echt wereldschokkende verbeteringen zijn..
Als je van plan bent om deze game alleen te spelen is dit natuurlijk allemaal niet van toepassing. Ik heb me zelf het best met de game vermaakt wanneer ik er gwn solo doorheen ging.
Laatst bewerkt: 24 mei 2015