[WiiU] Wii U (MK8 pakket) + Pro Controller

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door WinterBase, 22 mei 2015.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hallo,

Eind 2014 heb ik voor de 2e maal een Nintendo Wii U (32GB Zwart) gekocht en daar los een Pro Controller bij gekocht. Helaas gebruik ik de Wii U vrijwel niet, ding staat altijd uit. Er komt voor mij niks boeiends uit om de console nog langer in bezit te houden.

Zoals te zien is op de foto, wordt de console geleverd met de originele verpakking. Daarnaast ontvang je alle kabels, boekjes en het aankoopbewijs. Ik wil nog even vermelden dat wanneer de Wii U in het licht gehouden wordt, er een soort lichte krassen te zien zijn op de bovenkant, dit heeft zover ik weet te maken met de gevoeligheid van de lak van het apparaat. Het apparaat functioneert in ieder geval uitstekend en heeft altijd netjes in mijn TV meubel gestaan.

De console is op te halen. Kan ook verstuurd worden, de kosten (+/- 6,95) zijn voor de koper.

Groeten,
    Mark

2. Silverpeet

Silverpeet Touch a DS ..

Leuk Bevonden:
    0
    Prijs en waar op te halen?

3. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Zelfde vraag. Die krasjes komen waarschijnlijk door stoffen met bepaalde doekjes, ik heb ze ook op zowel mijn ps4 als mijn xbox one.

4. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    220 is het hoogste serieuze bod wat ik tot nu toe heb ontvangen. Eventueel ophalen kan in Zaandam.

5. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
  6. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
  7. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654