1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Begrijp me niet verkeerd. De game zelf is fenomenaal, alleen jammer dat die niet helemaal lekker loopt.
     
  2. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Als een game niet altijd een soepele framerate vertoont dan moet dat toch bij iedereen zo zijn(pc uitgezonderd).
    De ene persoon zegt hij loopt als een tiet de andere persoon zegt hij stottert te veel, echt heel raar hoor.
     
  3. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Speel ook op ps4. Game stottert heel erg. Tijdens cgi in het begin. Tijdens in game filmpjes en tijdens het spel zelf ook. Camera draaien heel erg en als ik loop en ren zie je het ook.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2015
    Oujdi vindt dit leuk.
  4. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Weet iemand of je boeken, quest notes, treasure maps etc gewoon kan droppen of dismantelen nadat je ze hebt gelezen? Mijn inventory zit aardig vol met boeken e.d. en het begint storend te worden. Raar dat er geen vault of stash optie in de game te vinden is, mijn inventory puilt uit. Ik weet dat je gedropte items altijd in de wereld te vinden zijn zolang je maar weet waar je ze hebt gedropt maar voor een RPG is het belachelijk dat je niets kan bewaren.
     
  5. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar of je dat gewoon weg kan gooien.
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb nu ook een crash gehad en dat was ook tijdens Gwent...
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm weird, heb ik echt geen last van. Fps is tot nu toe overal goed (ben in Velen). Filmpjes draaien prima. overgang tussen filmpjes en game ook gewoon soepel ...
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515


    omg ik wil dit

    GIRO RECKA
     
  9. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Zit al een paar dagen mee te lezen hier, toch maar zelf ff een account aangemaakt :D.

    Echt een fantastische game! Sinds ik de nieuwe consoles heb aangeschaft is dit pas de eerste keer dat ik echt het gevoel heb een next-gen titel te spelen. Zit nu op zo'n 10 uur, ben pas level 2 en zit nog steeds in White Orchard. Gaat nog wel ff duren voordat ik door deze game heen ben.

    Heb de tip van iemand hier opgevolgd en nu ook alle HUD elementen uitgeschakeld, speel nu zelfs ook zonder mini-map, dat maakt de sfeer echt zoveel beter! Ik heb altijd de neiging om continu op die mini-map te kijken als ik hem heb aanstaan, zonde als de wereld er zo strak uitziet! Denk dat de volgende stap is om NPC chatter uit te zetten. Geloof dat NPC's dan nog wel door blijven praten toch, alleen de tekst verdwijnt?

    Speel hem op de PS4, tot nu toe vrijwel geen last gehad van framerate drops (met uitzondering van wat pop-up in filmpjes, maar daar stoor ik me niet zo aan) en heb slechts 1 keer een crash gehad. Dit was, zoals bij sommige anderen hier ook al, tijdens een potje Gwent. Tof kaartspelletje trouwens! Ben normaal totaal niet van zulk soort spelletjes (UNO ff niet meegerekend 8)), maar echt geinig hoe het hier met dat kaarten verzamelen in de game is verwerkt.
     
    Robbdie, Dr0kz en Jorrie vinden dit leuk.
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Welcome! En enjoy the game :D
     
  11. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Thanks! :D Jij ook
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    @Reckuuza : Crowd funding is het toverwoord. Ik heb wel gekkere dingen gezien op CF websites. ;)
     
  13. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Hahaha
    [​IMG]
     
    WorkingTitle en PePzi NL vinden dit leuk.
  14. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Godverdomme wat is die innkeep in Oxenfurt goed in Gwent :+ Echt minstens 10 keer proberen te beaten vandaag maar z'n kaarten zijn gewoon te goed. Later maar terugkomen als ik een beter deck heb I guess.
     
  15. nicolle10

    nicolle10 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    5
    vandaag krijg ik eindelijk mijn xbox one the witcher wild hunt ik ben echt heel benieuwd naar de game
     
    Insane/Erret en X-Junk vinden dit leuk.
  16. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Zometeen ff paar uurtjes werken en dan weer snel naar huis toe voor The Witcher. Ga er dit lange weekend maar een Witcher Weekend van maken :lol:.
     
  17. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ben nog steeds na 8 uur ofzo in White Orchard, proberen alle quests te doen. Kom bij die magic places wel sterke wezens tegen van level 6 maar de combat is wel aardig goed uitgewerkt zodat ik ze met mijn level 2 nog wel kan verslaan. Had gisteravond een grote beer van level 6 aan mijn zwaar geregen. Speel op de 3e moeilijkheidsgraad maar vind het nog goed te doen al ga ik regelmatig dood en vergeet ik nog weleens te saven :)
     
  18. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij heeft het waarschijnlijk over het stuk in Kotaku dat de originele witcher gear later geupgrade kan worden naar de sterkste gear in de game... dus altijd bewaren.
     
  19. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Nee, er zijn andere witcher sets (griffon, feline en ursa ofzo) en die kunnen ook geupgrade worden. Drie keer per set, welke de sterkste sets worden. De eerste set valt hier niet onder. Wel jammer, want die armour was echt tegek.

    Nice, net saddlebags gekocht die je max inventory met 100 verhogen. Kost een bak met centen (9xx) maar dan heb je ook wat.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2015
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Krijg je trouwens geen XP van het random killen van beesten ofzo? Anders gaat levellen wel heel traag...

    /Edit: Lekker dan.. ik heb ook al die gear verkocht -.- Wordt ook supergoed aangegeven zeg.
     

Deel Deze Pagina