1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Zag het nieuwe toernooitje en ben dus maar wat potjes gedaan. Tegen iemand met Reus en Lewa in de spits met training cards... Enige wat die kerel deed was rennen rennen rennen. Krijg gewoon in de eerste 20 minuten 4 doelpunten tegen, sloeg echt helemaal nergens op, verdedigers die weg lopen van de bal om ruimte te maken voor de tegenstander... Uiteindelijk schade kunnen beperken tot 4-3 maar lag helaas wel uit het toernooi.

    Heb niet zoveel coins en om te voorkomen dat ik mijn laatste beetje ook aan packs uitgeef had ik IF Depay gehaald. Heb het nu zo staan:

    [​IMG]

    Wil eigenlijk TOTS Clasie op de plek van Fer, al doet hij het met 8 chem ook prima.
     
  2. VasiliBRT

    VasiliBRT New Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit ook altijd met coin gebrek Beltoni, vraag mij soms wel af hoe sommige aan al die coins komen
     
  3. VasiliBRT

    VasiliBRT New Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand die trouwens die pakketjes kan doneren op xbox one voor fifa 15 voor grotere transferlijsten ? (VasiliBRT op de xbox 1 is ID)
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Echt iets voor mij weken aan het handelen en nu weer dom packs openen,nu maar dit team gemaakt,misschien niet goed maar wel leuk

    Cillesen
    Van de wiel Tots van dijk Tots de vrij Tots Willems
    Tots Clasie. Hero Wijnaldum
    Sif Sneijder
    Robben If El kabir Hero Depay.Heb nog.2x Tots Marcelo waar ik al 140k winst opmaak maar die hou ik wel
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Tof team! Al zou ik El Kabir wel 'gewoon' vervangen door Van Persie of TIF Luuk de Jong. Of zometeen TOTS De Jong wellicht.
     
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dit is mijn teampje nu:

    [​IMG]

    Kan nu TOTS Willems halen of even doorsparen voor NIF Robben...
     
  7. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja ik had El Kabir ook niet gekocht ,ben idd toch voor van Persie gegaan
     
  8. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Prima zaak dus, in FIFA16 zal het nog een stuk beter werken aangezien het dan vanaf het begin erin zit en iedereen weer op 0 begint.

    Ik zou dat geld eerder besteden aan NIF Robben. TOTS Willems is baas, maar aan een fenomenale RW heb je meer. Hoe komt je team er dan uit te zien om Robben op 10 chem te krijgen?
     
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Het is natuurlijk ook veel vetter om Robben in mijn team te zetten, dan moet ik alleen nog een beetje knutselen...

    Kan Rafinha RB zetten, dan heeft iedereen max. chemistry alleen heb ik wel Rafinha in mijn team. Dat heb ik eigenlijk liever niet... Kan Melo op links ga zetten, Clasie naar de rechterkant en dan van der Wiel op RB. Alleen hebben dan allebei mijn CM's dan maar 7/8 chem...

    Hmmm had gedacht dat dit makkelijker zou worden. Robben krijg ik wel op 10 chem maar voor de CMs wordt het een stuk lastiger.

    Edit: Rafinha is denk ik de enige optie om iedereen op max chem te krijgen. Zet ik Thiago Silva wel naast hem en koop ik misschien IF Luiz voor de andere kant.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2015
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Met je huidige 4-3-3(4) met CAM gaat het niet lukken inderdaad.

    Dit kan wel:

    [​IMG]

    Alleen is het de vraag of TOTS Clasie een goede CM is voor naar voren. Ik denk dat TOTS Wijnaldum in die functie wel stukken beter is.
     
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat is ook nog wel een optie maar dat wil ik pas uitproberen zodra ik Robben heb. Sneijder op CAM is toch wel heel erg fijn en Clasie op die positie is niet ideaal. Shooting en passing van TOTS Wijnaldum zijn ook niet echt ideaal... Driehoekje Sneijder - Robben - RVP is dan wel weer heerlijk. Workrates van RvP zorgen ervoor dat er voor hem genoeg ruimte is voor Robben om naar binnen te trekken.

    Ach, moet eerst nog een shitload aan spelers verkopen voordat ik Robben kan halen. Heb nu 100 spelers op mijn trade pile staan en kan ze er pas verkopen als ik weer bij mijn xbox in de buurt ben.
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Jullie bedoelen denk ik Hero Wijnaldum?Komt er ook nog een Tots van de Benelux ofzo?Tots Depay zal dan wel super zijn vind die Hero Depay al lekkrr spelen namelijk
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Er is al een Hero Wijnaldum en Depay inderdaad. Er komt hoogstwaarschijnlijk (!) nog een Benelux TOTS. Dus Belgiƫ / Eredivisie. Grote kans op TOTS Depay, Wijnaldum, Guardado en Luuk de Jong.
     
  15. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    iemand die me een tip kan geven aub
    dit is mijn selectie ik heb nu nog 440.000 coins over dus wil graag mischien wat veranderingen doorvoeren /
    http://www.futhead.com/15/squads/32769697/
    waar zouden jullie versterken marcelo 87 halen?of boateng 88
    of toch gaan voor kroos93 of iniesta 95 iemand tips?alvast bedankt
     
  16. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zou persoonlijk niet zoveel geld uitgeven aan een doelman of verdedigers,ik zou Neuer verkopen en dan Sif Suarez halen
     
  17. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    dank je ja vind lastig moet zeggen neuer is wel heel erg goed.Het blijft altijd lastig om een keuze te maken ermee zat eerst te denken neuer en robben te verkopen dan heb ik denk ik genoeg voor blauwe robben
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat kan idd ook,ik heb ook aardig wat coins maar probeer wel zoveel mogelijk al mn coins in aanvallers en middenvelders te steken,zoals jij hebt nu Toty Ramos dat zal vast een beest zijn maar dat is normale Ramos ook
     
  19. nimweguh

    nimweguh Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    1
    ja dat is waar mocht ik neuer lahm en ramos verkopen heb ik 1.4 miljoen over maarja wat ik er dan mee moet gaan doen vind ik erg lastig
     
  20. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    rafinha is stiekem beter dan je denkt! heb veel met hem gespeeld om robben in mijn bbva team te houden, werkte prima, alleen als ik merkte dat er een snelle rw tegenover stond subte ik hem welleens voor alba en liet dan marcelo links spelen
     

Deel Deze Pagina