1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dit is The Witcher - hier wordt in vergelijking met andere games veel minder voorgekauwd wat je wel of niet moet doen. :)
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Super handig. Aangezien het spel een miljoen miljard uur aan content heeft speel je het ook zo makkelijk even een tweede keer uit (y)
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Niet zo druk over maken. Genoeg armors in de game ...
     
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Hoop toch wel dat uiteindelijk de beste armor niet van die upgrades van je eerste armor moet komen, maar dat zien we dan wel.
     
  5. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Zoals ik zei: het is niet de eerste armour die geupgrade kan worden tot de beste armour van het spel, maar de andere drie witcher outfits die je kan vinden met treasure hunts. Zijn de dingen die je verkocht hebt aan merchants niet gewoon terug te kopen bij diezelfde merchant trouwens?

    Het killen van beesten krijg je volgens mij een heel klein beetje xp van. Verreweg het meeste van quests.
     
  6. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Wat is het verschil tussen master items (blauw) en normale items? Ik heb een aantal items die blauw zijn, zoals zwaarden en armor, maar die niet per se sterker of beter zijn dan andere normale zwaarden die ik heb. Is het handig deze toch te bewaren? Kun je daar later in het spel iets mee?
     
  7. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Nee, daar kan je verder niks mee. Wat je wel kan doen is ze checken bij een blacksmith met dismantle. Sommige blauwe gele oranje wapens krijg je goede spullen voor terug die meer waard zijn dan simpelweg verkopen. Zo kreeg ik laatst een diamond van een zwaard volgens mij.
     
    Santino vindt dit leuk.
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Je kan hem inderdaad terugkopen. Tenminste... Ik had hem bij de Blacksmith in White Orchard achter gelaten.

    http://1drv.ms/1FK5vdS
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Digital Foundry Face-Off: The Witcher 3: Wild Hunt (PC/PS4/XB1)
    Purely in visual terms, PS4 and Xbox One miss out on PC's ultra-grade settings in several areas, but the game still looks complete on each. At its core, REDengine 3 drives a high level of foliage detail on console - perhaps the greatest density of plant-life since the original Crysis, rendering trees in at a surprisingly long range. Factoring in time of day, weather systems and rolling clouds, The Witcher 3's physically-based lighting model also impresses, with shadows spread dynamically from each swaying branch, and light shafts flitting between each leaf. In the right light, the final result helps even the bleakest points in No Man's Land's marshes to achieve a great sense of atmosphere.

    With consoles set to patch 1.01 and PC at the latest 1.03, it's fair to say only PS4 can compete with a mainstream gaming PC in terms of pixel-count. Rendering at a native 1920x1080, Sony's platform gives a far crisper looking image at every turn, flattering the game's foliage-heavy details at range. Meanwhile, the promised 'dynamic resolution' solution on Xbox One doesn't appear to hit the 1080p target in any of our samples. Instead, for the most part the game renders at 1600x900, with only video cut-scenes providing true 1080p output for any noticeable length of time.

    PC sets itself apart in several key areas though. With foliage visibility range set to ultra, we get trees, plants and accompanying shadows rendered at a range far beyond anything possible on console. By comparison, PS4 and Xbox One treat each of these variables individually; trees use an equivalent to its medium setting, while foliage is on high, and shadow draw distance is low. It's a hybrid setup that can only be matched on PC by tweaking its .ini file variables manually (found in your documents folder). However, on the console front, both are exactly matched with each other in this area.

    This granular approach to optimising for PS4 and Xbox One applies to texture quality too. Here we get a mixture of the PC's medium and high settings, based on which segment of the world you inspect. As a rule of thumb, consoles rarely match PC's best 2024x2024 resolution textures, though low-priority objects with blurrier maps are shared for all three versions. Ground textures in almost every case lack PC's sharpness, and also fall short of its 16x anisotropic filtering. Xbox One gives the worst results here, and in Novigrad City's main plaza, PS4 hits a mid-point in filtering quality between the other two platforms.

    Having played all three versions extensively this week, it must be said PC is a must for its extras, as well as for its solid, multi-threaded optimisation across all setups tested. On the console front, as of update 1.01 the PS4 version is king thanks to a cleaner 1080p image and slightly smoother frame-pacing - though we hope its hitches are addressed soon in a patch.
     
  10. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Dus een pc van zo'n 1.000,- á 1.500,- euro tovert de beste graphics te voorschijn en de PS4 doet het ietsjes beter dan de Xbone. :whistle: Surprise!
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Worth it :cool:
     
  12. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Beetje off-topic misschien, maar mis je op de PC niet dingen als bijvoorbeeld je vriendenlijst, zoals je die op de consoles wel hebt?
     
  13. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dat heb je op de PC ook, zelf een leuke Steam-vriendenlijst die momenteel meer activiteit laat zien dan welke console ook. Eigenlijk alles wat de consoles hebben heb je op de PC ook, HDMI kabeltje naar je TV, Steam Big Screen aan en de ervaring is exact zoals op een console. :) (nu sinds 3 maanden volledig terug bij PC gamen, iets wat ik achteraf gezien al jaren eerder had moeten doen!)
     
  14. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik ben constant op zoek naar neuwe ins en merchants zodat ik Gwent tegen ze kan spelen, ik vind dat kaartspel te leuk voor een minigame. Ik zou ooit dat spel wel tegen anderen online willen spelen net zoals heartstone.
     
  15. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Toch maar eens een keer aan beginnen dan. Ooit.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Waar vind ik Grapeshots. Ben net begonnen en wil nesten kapot maken
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Als ik dan toch een minpunt moet opnoemen vindt het aantal bandit camp quests erg veel en dus repetitief.
    Wel veel loot :)
     
  18. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    hoi
    ik vind the witcher tot nu toe super game maar waar zijn die icoontjes die groene met de tijden voor.
     
    Oujdi vindt dit leuk.
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Mensen hier die de game via GOG spelen? M'n vrienden lijstje is zo leeg :'-( Ik heb hier ook de PS4 versie liggen, als je eenmaal met 60 fps gespeeld hebt dan is terug naar 30 toch wel een dingetje :p
     
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Moet je maken, de ingredienten kan je vaak gewoon kopen bij alchemists.

    Snap niet helemaal wat je bedoelt.
     

Deel Deze Pagina