"Noticed just now that the Rams life steal will indeed trigger on the ghosts that dead people leave behind in the Trials. Just a quick heads up if you need it triggered."
ToO is wel vet. Alleen jammer dat we de eerste keer rode/oranje bar tegenstanders hebben. Tweede keer gewoon PWNED worden en de derde keer ook 2 van die drie spelers die lagen Moet en zal die Chest krijgen...
Ik zoek weer naar nieuwe mensen, om Destiny mee te spelen op de Xbox One. Zijn er mensen die nog nieuwe mensen toelaten in hun groepje?
Die kreeg ik net ook best wel vet ding inderdaad. @Graveheart vergeet de inspanningen van @Raafie niet te noemen.
@Ic3DFire zo zie je maar dat joud RNG goed is. Speelt maanden niet en dan meteen het wapen wat je moet. Ik ruik doorgestoken kaart. Wat heb je ervoor betaald? . Nee grapje , welkom bij de club van mannen. Kijk nog maar even achterom , zwaai nog een keer naar de jongetjes die je achter je laat. Ps: waar kreeg je hem? Raid Crota?
Dat is best wel lekker ja zijn er al mensen die hem neer hebben gekregen met 1 zwaard? (als dat überhaupt mogelijk is)
Ik ben nu bezig met die story mission van House of Wolves. In missie 4 moet ik de Vault of Glass ingaan en 6 oracles neermaaien. Gezien ik nooit die raid heb gedaan mis ik hier wat ervaring... Want om de 1 of andere manier blijf ik doodgaan, wat ik ook doe en ik heb geen idee wat me doodmaakt. De ene keer heb ik 5 oracles kapot gemaakt voordat ik doodga, de andere keer kan ik er maar 2 kapot schieten. Wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd wat mij dood laat gaan?