1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat heb je precies aan alchemy items zoals:

    White Gull en Dwarven Spirit? Used in alchemy staat er, maar ik kom er niet echt uit waar deze precies voor dienen. Ik kan ze maken, maar zie nog niet echt in waarom ik dat zou doen. Alcohest kan ik ook maken, maar het nut daarvan begrijp ik wel. Zeker voor de hogere moeilijkheidsgraden.

    Maar ook items zoals Ghoul's Blood, het is een alchemy item, maar ik zie niet echt wat het precies doet/maakt met alchemy.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2015
  2. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Dwarven spirit is alcohol en als je dat hebt terwijl je mediteert worden je potions aangevuld. White gull weet ik niet zeker, maar kan hetzelfde zijn, want je hebt verschillende soorten alcohol.


    Is iemand van jullie al in Skellige geweest trouwens?
    Heb jij die kerel 1000 crowns betaald of is er een weg omheen. Ben behoorlijk krenterig in deze game.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2015
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hoe kan je een gesprek afkappen zonder iets te hoeven zeggen?
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Netjes netjes. Dus Dwarven spirit is hetzelfde als dat Alchohest? Speaking of....waar kan ik Cherry Cordial vinden? Ik kan het nog nergens vinden bij herbalists. Maar dat is het enige wat ik nog nodig heb om Alcohest te maken.
     
  5. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Om aan te geven hoe lang een tijdelijke boost nog effect heeft. Heb je bv een enhanced armor boost, dan is je armor sterker totdat de timer afgelopen is.
     
  6. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Geen idee, ben het ook nooit tegengekomen. Je gaat wel meer dan genoeg dwarven spirit vinden, dus alcoholest maken zal niet echt nodig zijn. Ik zorg altijd gewoon dat ik pas meditate als m'n potions opzijn.


    Ik begin me trouwens wel te ergeren aan de bug dat je soms niet met merchants enzo kan praten.
     
  7. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    Dank je Miez ik speel de game op de ps4 zijn er ook mensen die op de ps4 spelen die me af en toe kunnen helpen.
    mijn gamertag is suusgirlpower 73
     
  8. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij is Cherry Cordial ook gewoon een soort drank. Zou het dus ff bij een inn proberen ipv bij een herbalist.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De herbalist heeft het niet, maar merchants/inn kan ik idd wel effe testen.
     
  10. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Ben afgelopen weken ff snel door Witcher 1 en 2 gerushed, ben het in die games volgens mij ook al eens tegen gekomen. Als ik het me goed herinner is het gwn een dranksoort, zijn er tig verschillende van. Moest het volgens mij voor een quest in Witcher 1 ook al een x aanschaffen, heb het toen geloof ik bij een inn in Vizima gekocht.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Klopt hoor. Heb net bij die barkeepster in de tavern een flesje Cherry Cordial gehaald en voor het eerst zelf Alcohest gemaakt, maar dat is niet zoals de potions. Je moet dit blijven maken. Gelukkig kom je genoeg alcohol onderweg tegen dacht ik. Want zonder potions kom je er echt niet op deze moeilijkheidsgraad.
     
  12. nicolle10

    nicolle10 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    5
    Erg mooie game alleen jammer dat de tekst zo klein is
     
  13. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    waneer kan je crafting en enchanting in de game
     
  14. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    In een update kan je de tekst aanpassen.
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Altijd.
     
  16. BullFinch85

    BullFinch85 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    27
    Jeetje, wat is er veel te doen! Moet ook echt oppassen dat ik niet een megalading aannopenstaande quests krijg
     
  17. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Moest in White Orchard nog 1 vraagteken bezoeken maar daar zwommen Drowners rond van level 10. Iemand een idee hoe die te clearen? Is net boven Nilfgardian garrison.
     
  18. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    In het water (zwemmend that is) one shot je drowners altijd met je crossbow ongeacht de levels.
     
  19. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik vraag mij dat eigenlijk ook af. Iemand die het weet?
     
  20. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Craften kun je zelf niet. Je verzameld wel zelf de materialen en diagrams (volgens mij noemen ze dat zo) en gaat daarmee naar een blacksmith of armorer. Deze betaal je om wapens en armor voor je te maken.

    Enchanten doe je door rune-stones te vinden, deze kun je door ze in je inventory aan te klikken toevoegen aan een wapen of kledingstuk.

    Zijn de effecten van bijv. potions die op dat moment actief zijn. Als je bijv. water drinkt wordt je vitality 20 seconden lang aangevuld, het icoontje met de groene tijd is dan eigenlijk een tellertje die 20 seconden lang terugloopt.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2015

Deel Deze Pagina