1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik speel via gog! Geen Steam vriendenlijst dus :+
     
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Damnit net weer een uur progress kwijt doordat ik vergeten was te saven :mad: Autosave is ook nergens goed voor in deze game. Kan ik voor de derde keer al die locations in White Orchard af...
     
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Same! Niet dat de GOG vriendenlijst echt functioneel is in the Witcher 3. :+
     
  4. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Ff een vraagje voor de mensen die hem op de PS4 spelen.

    Als ik bij de DLC kijk, zie ik twee keer Temerian Armor staan. Die Hair and Beardstyle staat er helemaal niet bij. Nog meer mensen die dit hebben? M'n locatie op de PS4 staat op Nederland, de taal op Nederlands, dus het betreft de "Nederlandse versie" van PSN.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2015
  5. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Hoop dat de aankomende patch de framerate fixed. Speelt echt niet lekker nu.

    1 van de 2 is de beard dlc. Gewoon beide downloaden
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Het is wel irritant dat niet alle symbolen grijs worden nadat je er ben geweest.
    Als ik op de world map kijk zijn ze wit.
    En als ik er dan heen rij zijn ze op me mini map wel grijs al best irritant.
     
  7. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Thanks!

    Welke symbolen bedoel je? Places of Power, merchants, herbalists, ect. blijven nadat je er al eens bent geweest namelijk wel gewoon wit. Alle icoontjes waar je dus, nadat je ze al eens hebt bezocht, nog steeds wat kunt doen worden niet grijs/vaag wit. Dit geldt alleen voor plekken waar je eenmalig iets kunt doen, zoals bijv. bandit camps en guarded treasures.
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja dat snap ik dat die gewoon wit blijven het gaat ook om de bandit camps en guarded treasures.
    Die wou ik allemaal afwerken in zon gebied en toen kwam ik erachter.
     
  9. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Guarded treasures moet je wel volledig looten voordat ze grijs worden.
     
  10. BullFinch85

    BullFinch85 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik heb in white orchard een abandoned site die nog steeds wit blijft. Dit hoort toch niet? Maar ik zie geen enemies meer daar
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Zoals ik al aangaf op me worldmap zijn ze wit maar op me minimap ingame zijn ze wel grijs gewoon een bug dus.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2015
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wat zijn jullie GOG usernames? :p
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Jorritalb

    Jorrie was helaas al bezet :+
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Oh, iemand toevoegen via GOG gaat nog niet heel simpel. Meh, had liever een Steam code bij m'n videokaart gehad :'-(
     
  15. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Op wat voor een systeem doe je dat als ik mag vragen?
    Zit zelf zo rond de 40-45fps met ultra (excl hairworks en foiliage visibility op high) op een R9 290 (aangezien CF driver update er nog steeds niet is) en een i5 4670k (met OC naar 4.2ghz) bij resolutie van 2580x1440. Met 1080p zit ik wel rond de 55-60. Maar 1x die 1440p res gezien te hebben, wil ik nooit meer terug. Vind de game best goed optimized, zelfs zonder een driver update van AMD. (Met een tesselation trucje in de catalyst settings werkt zelfs hairworks redelijk)

    GOG Galaxy is ook nog maar net uit beta, dus de client laat nog veel te wensen over.
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    M'n systeem bestaat uit een i7 2600k, GTX970 en 16GB ram geheugen. Qua settings heb de hairworks uitgezet, foiliage visibility staat volgens mij op high en ik dacht dat ik ook de shadow details op high heb gezet. Weet ik niet helemaal zeker, moet ik even nachecken. PC staat overigens bij m'n TV en speel met een controller, ben bang dat als ik 'm in 2560*1440 zou spelen op m'n PC scherm ik niet meer terug wil naar 1080p :p Ik zal niet constant 60 FPS halen denk ik, maar het oogt in ieder geval een stuk smoother dan de PlayStation 4 versie.

    Heb trouwens wel een vreemd probleem tijdens het gamen op de PC, na een paar minuten spelen minimaliseren games zich. Als je de game dan aanklikt onder op de startbalk dan kan je gewoon weer verder spelen. Dat blijf ik wel tergende dingen vinden van PC gamen...
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Uhm volgens mij gewoon Rivanov. ;)
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  19. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb idd shadows ook op high en op 1080p net wat slechtere framerate als jou (logisch aangezien een 970 wat beter is dan een r9 290). Ik gebruik echter wel een sweetfx profiel met diens AA settings, dus AA van witcher 3 zelf uit.


    Het is wel ff wennen als je van 1440p terug gaat naar 1080p voor bloodborne (of in witcher 3 zelf).

    Dat probleem dat je beschrijft ken ik niet, zou ook niet weten waardoor dat komt. Gebeurt dat per sessie regelmatig?
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Bizar dat lang niet iedereen die haperingen/stotteringen heeft tijdens het roteren van de camera in de game op de consoles. Het lijkt dus aan bepaalde consoles te liggen. Ik toonde die Xboxclips.com video aan iemand en die zei dat de stotteringen echt tergend eruir zien en dat hij het totaal niet heeft. Hopelijk een patch volgende week!
     

Deel Deze Pagina