1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    OniRyo (ik heb trouwens een forumpost gemaakt dus je kan mijn nickname vinden in de store)

    Edit: ah nvm, mijn bericht is verwijdert, lol. Maar goed ik heb een nieuwe formpost gemaakt voor mensen die me willen toevoegen.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2015
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hij is net uit alpha, net in beta :+
     
  3. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Ik snap dat dus ook niet, heb zelf op de PS4 nergens last van. Wellicht heeft het ook met gewenning te maken? Iemand die extreem gefixeerd is op de framerate en deze game in 60FPS op de pc speelt valt het miss eerder op dan mij. Zo iemand zou de game op mijn tv misschien vinden stotteren, terwijl ik dit zelf helemaal niet zo ervaar.

    Sowieso beetje de gekte van deze tijd, dat gezeik over framerate en resolutie. Kan mezelf daar, gelukkig, niet zo druk om maken. Al begrijp ik natuurlijk wel dat als het haperen dermate erg is dat het echt je game verziekt, mensen hier van balen.
     
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Heb hier zelf geen last van via Steam. Ook niet als zaken als U-play of Social Club moeten draaien op de achtergrond. Meestal minimaliseert een game zich als een andere applicatie iets te melden heeft, dit al eens nagekeken? (ik werk overigens met meerdere schermen, misschien dat dit ook de situatie veranderd)

    Zolang je op één systeem speelt is het niet zo'n punt. Echter eenmaal beter ervaren en je zult je snel gaan storen aan lagere resoluties en framerates. 60fps oogt en speelt zoveel prettiger, onbegrijpelijk dat dit nog steeds niet de standaard is tegenwoordig.
     
    Oujdi vindt dit leuk.
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heel veel dingen geprobeerd die het probleem niet verhielpen. Uiteindelijk de HDMI kabel vervangen en de controller achter in de PC geprikt ipv de front USB poort en probleem deed zich net tijdens 30 minuten gamen niet meer voor dus hopelijk opgelost :D

    Hoe bepalen jullie trouwens welke items je meeneemt als je iets of iemand loot? 8)
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Kan natuurlijk ook aan je TV (instellingen) liggen.;)
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat Gwent ging in het begin heel ok, vond het ook echt leuk, maar nu gebeuren er dingen waar ik niks van begrijp. Zo sta ik gigantisch voor en ineens bam...heeft de tegenstander er 58 punten bij ofzo. Man man. Ik ga me hier wel in verdiepen, maar die dude in het gebied na White Orchard....pfff...pittig.

    Nope. Niet meer wanneer ik het getest heb met een veel kleinere tv en ook nog een pc monitor. Ligt echt aan de game dit. De makers zijn het ook niet voor niets aan het patchen. Plenty mensen in het algemeen hebben er last van. Het is gewoonweg verre van smooth. Ik vind dat je echt geluk hebt als het smooth draait bij je. Hoewel het vooral in White Orchard het ergst lijkt, lijkt soepeler in Velen nu.

    Ik heb de video getoond hier hoe het eruit ziet bij mij en je ziet het dan duidelijk. Onderhand begin ik er ook gewend aan te raken, maar als een patch dit gaat verbeteren of volledig fixed, ben ik een blije gamert.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2015
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik kan m'n leader card niet meer gebruiken in Gwent, iemand enig idee waarom niet? Het icoontje ernaast is rood.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Bij mij zijn de icoontjes op de map wel gewoon grijs waar ik ben geweest.
     
  10. BullFinch85

    BullFinch85 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    27
    Ja, dat vroeg ik me gisteren ook af, waarom ik hem niet meer in kan zetten
     
  11. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Dat houdt in dat de tegenstander een leader card heeft van Nilfgaard die jouw leader card onbruikbaar maakt.
     
    PePzi NL vindt dit leuk.
  12. BullFinch85

    BullFinch85 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    27
    Aha Thanx. Er zijn best een hoop regeltjes met dat spel. Maar word er steeds beter in
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Kan je ook quests uitzetten? Soms ga ik gewoon een beetje exploren en dan hoef ik niet zonodig een quest objective te zien namelijk.
     
  14. BullFinch85

    BullFinch85 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    27
    Geloof het niet. Ik pak dan meestal een quest zonder marker op de kaart. Maar de objectives blijf je wel zien dan
     
  15. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Je kunt die quest tracker uitschakelen bij je HUD instellingen. :)
     
  16. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Hee

    Ik ben bij de Quest Family matters en kwam die dochter tegen en daarna staat er investigate all remaining leads in velen and Find the barons wife. Op de map krijg ik niet dat gele simbool waarmee ik weet waar ik moet zijn. Kan iemand me helpen?
     
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ah, thanks :) Ik dacht dat ik dit probleem ook had bij vechten tegen Monster decks, maar ik kan me vergist hebben. Zou wel leuk zijn als ze dit even meldden vantevoren :+

    Andere mainquests gaan doen (Ladies in the Swamp volgens mij), dan komt die andere vanzelf weer goed.


    [​IMG]
    <3<3
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2015
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Door bepaalde keuzes te maken in dialogen kun je gewoon dikke conflicten/battles vermijden. Das gaaf!

    Inn at the Crossroads. Zeg dat je een witcher bent tegen die bandits en ze laten je met rust. Daag hen uit...dan wordt het een gevecht tot de dood.
     
  19. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32

    Klopt, bedankt voor de snelle reactie. Ik had nog een vraag stel ik ben een level up dan kan ik een sighn upgrade doen. bijvoorbeeld met een vuur aanval. Nou stel ik heb dat gedaan, hoe zie ik dan terug dat het is upgraded, word de aanval dan krachtiger of veranderd de aanval dan bijvoorbeeld?

    Dit spel is zo vet, er is zoveel te doen. Onderweg naar mijn missie kom ik zoveel dingen tegen dat ik er niet aan toe kom om de missie te doen
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2015
  20. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Heeft niks met gewenning te maken. Ik overdrijf totaal niet als ik zeg dat dit spel voor mij qua framerate de slechste tot nu toe is op de ps4. Camera rotation is drama. Nergens nog gehad dat hij zo erg stottert als bij the witcher.
     
    Oujdi vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina