1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Fuck Emprise de Lion ook. Dat de zone moeilijk is vind ik niet zo erg, maar hij is zo kut in het bereiken van je quest plaatsen. Heb nu ook 4 draken neer, maar vooral die draken met extra armor krijg ik niet eens voorbij 25%, omdat ik ook totaal geen gear of shematics vind voor upgrades en dergelijk. Eerst maar eens de twee na laatste MQ missie doen, iedereen is nu goed geleveld daarvoor bij mij. Benieuwd wat ik overhou aan rommel quests als ik klaar ben met de MQ. =(

    19.000 posts. :9
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Voornamelijk de multiplayer.
    Niet echt Interessant voor mij.

    Heb de game sinds kort weer opgepakt en na 70 uur de main story helemaal doorlopen.
    Gelukkig is er nog genoeg te doen.

    Is de 1e DLC de moeite waard om te kopen?
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De eerste story DLC (Hakkon) komt nu ook naar PS4 binnenkort. Jammer, beetje laat, ben dan bezig met TW3. Maar leuk voor later, ooit ...
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Verhaal nu ook uitgespeeld, en eigenlijks wel meteen klaar met de game. Hij is zeker beter dan DA II, op heel veel vlakken. Het enige wat ik erg kut vind, zoals meerdere hier ook, zijn vele fetch quests. En het verhaal viel mij ook vies tegen, met name het einde en de afterparty zeg maar. Verhaal begon redelijk sterk, maar het einde vond ik gewoon zwak uitgewerkt. Origins blijft overall de beste, waar Mass Effect I dat ook voor mij was bij die trilogie. Het enige wat ik niet helemaal begrijp over het einde, even in een spoiler:
    Wat was dat met Flemeth en Solas aan het eind? Ik vond het nogal vaag, maar het is een open deur voor Dragon Age IV. Echter, kan iemand het mij misschien uitleggen dat stukje?
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind ook echt nauwelijks schematics. Overigens kom ik (level 15) ook geen draken tegen. Doe ik iets fout? :+
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Er is er eentje voor een quest, maar de meeste zijn los van de rest. En geloof me maar, je komt ze vroeg of laat wel tegen. Dan maar hopen dat je geen fire staff hebt, als frost beter helpt. :+

    Meestal zitten ze in een soort van lair, en op alle moeilijkheidsgraden zijn het lange gevechten. ;):+
     
    Kevf vindt dit leuk.
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Lijkt het wel op.
    Als je iedere nieuwe area goed explored kom je in de de meeste gebieden een draak tegen.
    Anders even een guide op youtube gebruiken ;)


    Ik had juist de drang om alles te doen wat de game te bieden heeft en inclusief de expansion plus achievements.
    Met gemak de GOTY 2014 voor mij.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2015
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Same here. Totaal geen last van de fetch quests; deed ze met plezier.

    Ook door sidequests te doen kun je schematics krijgen als ik me niet vergis.

    Kijk erg uit naar de DLC....exclusive crap-gedoe.|:-
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik heb een hekel aan fetch quests dus boeide mij de game al heel snel niet, had me wel erg vermaakt met DAO, zonde.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb er ook niet heel veel last van, vooral omdat ik de surroundings erg nice vind. Ik doe ze lang niet allemaal maar alleen waar ik zin in heb. Het politieke stuk ben ik nou net voorbij, hoever ben ik dan? Atm 50 uur op de teller.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nog 50 uur te gaan ongeveer. ;):thumbs:
     
    Kevf vindt dit leuk.
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben bij Skyhold en de extreme waslijst aan quests toch een beetje gedemotiveerd geraakt een aantal weken geleden. Moet deze game ook maar weer eens oppakken voordat ik The Witcher ga halen. Ben op RPG gebied nog steeds behoorlijk afgeleid door Neverwinter.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je hoeft ze niet te doen toch? Ik moest de exalted plains nog verkennen. En de meeste quests die ik doe doe ik 'per ongeluk' of omdat ik er langs loop. Ik ga zelden terug naar een gebied om de hele waslijst weg te werken.
     
  15. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik kwam pas later achter dat al die fetch quests oneindig zijn. En totaal overbodig want je kreeg er alleen maar power points mee. Wat totaal nutteloos is midgame.

    Sindsdien heb ik nooit meer requisition quests aangenomen.
     
  16. ViKtor_VauGhn

    ViKtor_VauGhn PSN Jordivanbe

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    7
    Tijdje geleden begonnen met mn backlog waardoor DA:I nu pas aan bod komt ik kon vrijdag TW3 ook niet laten liggen dus daar zit ik ook weer mee :p maar goed ben nu op het punt beland dat ik moet kiezen tussen mages (ben zelf een mage) en templars, ik twijfel een beetje in de voorgaande delen was het al snel besloten voor me : mages maar nu twijfel ik !
     
  17. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Als je zelf als mage speelt moet die keuze toch niet zo moeilijk zijn. :D Aan de andere kant zijn er natuurlijk ook meer gematigde mages, zoals bijv. Vivienne. Ik heb zelf in alle 3 de delen als mage gespeelt, dus deze keus was voor mij erg makkelijk!
     
  18. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Dragon Age Inquisition gekocht digitaal op PS4 een koopje dacht ik zo. Echter het spel functioneert niet naar behoren en krijg elke keer als ik in het land Hiterlands loop een error en het spel moet afgesloten worden. Moet ik hier de ontwikkelaar over mailen, dat hier wellicht iets aangedaan kan worden?
     
  19. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Even googlen naar de foutcode. Mailen kun je doen maar daar gaat niets mee gebeuren, tevens zou je dan de uitgever moeten mailen en niet de ontwikkelaar denk ik.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hakkon DLC is nu ook uit op de PS4. Kost 14,99. Vind ik zelf aan de dure kant, maar weet niet hoeveel uur gameplay het biedt. Ik wacht wel tot die een keer in de sale is ...
     

Deel Deze Pagina