1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dragon Age nog nooit gespeeld zeker? Maar leuk dat het hier ook in de game zit hoor. :+
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    The Witcher 3 is sowieso mijn GOTY momenteel, er is genoeg te doen in de game en na rond 50 uur the Witcher 3 spelen (wel op Death March trouwens) lijkt het net of ik nog in het begin van het spel ben.

    Je hebt het misschien wel over Dragon Age, maar The Witcher 1 had dit juist dus ook. :+
     
  3. BullFinch85

    BullFinch85 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    27
    Haha, ja en soms denk je de juiste keuze te maken, maar pakt het helemaal verkeerd uit! En dan ballen hebben en gewoon doorspelen
     
  4. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik vind het echt zo ziek dat elke keuze daadwerkelijk gevolgen heeft. Bij een keuze denk ik nu bijvoorbeeld, shit: wat als ik het anders had gedaan? Wat als die vrouw nog leefde? Wat had er dan gebeurd? Doel op onderstaande spoiler, misschien weten mensen wat ik bedoel:

    Vier voodoo-dolls in de swamp. Kies de juiste om Anna (vrouw van de Baron te redden) Ik koos echter de onjuiste waarop de andere drie automatisch verbrand werden en er een hard geschreeuw volgde vanaf buiten..liep naar buiten en zag de vrouw van de Baron verkoold liggen. Rij vervolgens terug naar Crow's Perch en zie dat de baron zichzelf heeft opgehangen, omdat hij nu nergens meer voor te leven heeft.o_O Schuldgevoel alom!
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2015
    Mallakai vindt dit leuk.
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Met welke game is deze het beste te vergelijken en wat houdt jullie spelend?
     
  6. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Mijn keuze, met andere gevolgen:
    Als het goed is leven bij jou die weeskinderen wel nog, dus je hebt wel vier onschuldige kinderen gered. Baron was toch eigenlijk een klootzak. Bij mij waren de kinderen dood, vrouw en Baron bleven dus leven, maar die vrouw was helemaal insane geworden, dus daar had hij ook niet veel meer aan.
     
    JFresH vindt dit leuk.
  7. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Haha, thanks man. Weet ik toch wat er anders gebeurd was. Klopt, heb inderdaad de demoon in het hart van de boom bevrijd. Al was het wel jammer dat ik - voordat ik deze quest speelde - al gehoord had in een Preview over dit moment. Zij kozen ervoor de demoon te slachten en waren de onschuldige kinderen dood daarna. Dit had ik dus al vernomen op voorhand waardoor ik besloot de demoon te laten leven omdat ik echt mijn eigen verhaal wil maken..later bleken de kinderen ook echt gered. Tot nog toe nog niets gehoord over dat de geest dood en verderf zaait - zal hier ongetwijfeld later nog mee geconfronteerd worden. Baron is inderdaad een klootzak, heb hem dit ook meerdere malen verteld en heeft uiteindelijk het hele zooitje hem aan het wankelen gebracht zodat hij zichzelf ophing denk.

    Volgens mij is het verhaal als het ware opgezet als één grote 'flowchart' die je alle kanten op kunt sturen met keuzes die je weg zullen beinvloeden. So deep! Ook gaaf dat er niet altijd een einde is in de trant van, ze leefden nog lang en gelukkig..laat je soms echt nadenkend achter.

    Wil meer van die keuzes tegenkomen en gelukkig zit het hele spel er vol mee. Ben normaal niet echt een RPG-er, but... this is another cook....
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2015
  8. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ik zit vrij vroeg in de game al aardig vast in een bossfight, iemand tips?

    Ben in die grot met Keira redelijk in het begin, op zoek naar Ciri. Nadat ik een Golem heb verslagen kom ik oog in oog te staan met ene Nithral een super vervelende enemy. Zn attacks lijken soms wel niet te dodgen. Iemand tips voor deze boss?
     
  9. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Over die eerste missie met Keira Metz:

    Ik vond die neukende konijntjes vet grappig :)
     
    PePzi NL vindt dit leuk.
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan kan ik me dat stukje in Dragon Age (Inquisition?) niet meer herinneren.
     
  11. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Spoiler over het einde van de questline met Keira:

    Die konijntjes waren niet de enige neukende beestjes :+ Hihihihi
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  12. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Beste advies dat ik je kan geven is een lange adem hebben denk ik. Ik heb echt elke keer Quen gebruikt, een of twee tikken uitdelen (weet niet meer wat veilig was) en weer terugtrekken, nieuwe quen als je geraakt bent, of igni als je niet geraakt bent.

    Heb je de quest daarna al voltooid? Wat kwam er bij jou uit? Bij mij werd het knokken en heb ik haar doodgemaakt, maar ik las later dat je haar ook naar Kaer Morhen had kunnen sturen.
     
    LuckyLuciano vindt dit leuk.
  13. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Bedankt, heb em inmiddels gehaald, het is idd een kwestie van heel geduldig spelen, geeft veel voldoening!
     
  14. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb d'r inderdaad naar Kael Morhen gestuurd, hoop dat ik d'r later in de game nog tegenkom dan. Had geen idee dat je d'r ook kon killen, wauw :p
     
  15. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb alles gedaan in White Orchard en sta op het punt het dorp te verlaten. Alleen het zit me ff dwars dat die merchant die je aan het begin tegenkomt daar bij de brug van het dorp steeds als een zak zout op de grond ligt en ik niet met hem meer kan praten. Is dit een bug?
    Nu kan ik me niet meer herinneren of er nog interessante items in zijn shop waren die ik later niet meer kan kopen (zoals die gwent kaarten van die vrouw in de herberg).
     
  16. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Denk dat dat een bug is, bij mij stond ie er namelijk gwn de hele tijd springlevend. Hij verkoopt verder niets bijzonders hoor, dus daar hoef je je niet druk om te maken.
     
  17. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Kom er nu achter dat het een very rare bug is en dat ie bij de volgende patch wordt gefixed. Heb er nu niks aan en het is wel degelijk irri want die dlc sets zoals die temerian armor kan je telkens alleen bij hem halen.
     
  18. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Dat van die Temerian Armor dlc wist ik niet, dat is idd wel klote dan. Tot nu toe lijkt CDPR de game wel zeer actief te ondersteunen, dus verwacht niet dat we erg lang moeten wachten op de volgende patch.
     
  19. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk toch skyrim, ik vond dragon age niks maar skyrim echt leuk. Dit gaat voor mij richting skyrim, het onderweg steeds verschilende monsters tegenkomen, grotten en mensen of dieren waarbij je een Quest kan doen onderweg naar je missie.
     
  20. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Dacht je dat er in White Orchard veel side quests waren...kom je in Velen aan. Ik ben echt zo'n pietlut die eerste alle sidequest gaat doen voordat hij verder gaat met de mainstory. Gaat nog wel even duren waarschijnlijk.:+
     

Deel Deze Pagina