[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

1. Stuur

40,6%
  2. Controller

59,4%
  1. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Formula A vind ik te doen, voorzichtig uit accelereren maar dan heb je vervolgens ook bijna onbeperkt grip. Oude radical nog niet in gereden..

2. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Ik heb vaak bij de Formula A auto dat mijn stuur blijft hangen....bloed irritant...hopen dat ze die zooi gauw oplossen. Kan niet wachten op F1 2015

3. DannFR

DannFR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb bij bijvoorbeeld de clio,s dat me achterbanden vaak koud blijven. Kan hier wat aan doen Door afstellingen te veranderen? Of is dat gewoon een ding van de clin zegmaar.

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Topic is wel redelijk booming met de 100 pagina's inmiddels. Kan ik daaruit concluderen dat PCars een succes is? Heb het een tijdje gevolgd en met een schuin oogje meegelezen. Er zijn zo te zien nog wel wat bugs en ook de besturing is nog niet helemaal oke. Is het verstandig om nog een maandje te wachten met de aanschaf? (Heb nog wel wat andere games die ik eerst uit wil spelen namelijk).

5. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Game gaat nog wel even mee.
    De patches zullen PC zeker niet slechter maken.

6. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Er zijn verschillende manieren om dit op te lossen. Heb er niet heel veel verstand van, maar wat kan helpen is het instellen van "camber" voor je achterbanden. Camber wil zeggen dat je banden onder een hoek komen te staan. Zo komt een kleiner oppervlak van de band op het asfalt. Dit zorgt voor meer grip en temperatuur. Nadeel is weer dat banden dan sneller slijten.

7. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Het makkelijkst is om de bandenspanning iets te verlagen. Zo doe ik het altijd

8. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Temperatuur is bij de clio's sowieso lastig. Ik zou de banden spanning en tikkeltje naar beneden doen.

Meer negatief camber zou ik niet doen, dit gaat juist voor temperatuur verschillen zorgen. Bij negatief camber word de binnenkant warm en de buitenkant minder. (Afhankelijk van het aantal graden natuurlijk)
    Wellicht is en tikje meer "toe in" een optie, dit zorgt voor meer wrijving.

9. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Jack van Hees heeft een aantal WR's op zijn naam staan. Die man kan lekker rijden zeg.
    Ik wil een wheel......_O_

Muamba123 vindt dit leuk.
  10. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Poeh, dat ziet er heel strak uit. Respect!

11. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Zit er nou niet veel verschil tussen PC en gameconsoles qua tijden? Niet dat ik bovenstaand filmpje inderdaad superstrak vind, maar het kan best zijn dat er verschil zit. Zeker nu we ook een time attack hebben tussen de verschillende platforms

12. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe bedoel je dat? Lijkt me niet dat je met de PC snellere tijden rijdt dan met de console (of andersom). Of begrijp ik je nu verkeerd?:+

13. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Goed begrepen.

14. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ah oke :p Het zou me verbazen als dit het geval blijkt te zijn tho.

Game bevalt tot nu toe prima, wel wat dingetjes die ik vreemd vind aangezien ze het aankondigden als een echte racesim:
    • Je kan niet zelf in de pits rijden
    • Je kan de hoeveelheid benzine die je meeneemt niet aanpassen (?)
    • In de eerste twee races met de Clio's in carriere waren het slechts 2 of 5 ronden per race, terwijl ik de duur van tevoren had ingesteld op 10% ipv 1%. Hopelijk is dit alleen voor de eerste paar races. Of stel ik iets verkeerd in misschien?

15. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Benzine kan je wel aanpassen. Hoeveel je in je tank wil bij de start, tijdens de kwalificatie en hoeveel je erbij wilt gooien tijdens pitten. Allemaal in te stellen.

Aan het begin zijn de races inderdaad korter maar dat is volgens mij bij elke racegame.

16. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Benzine instellen kan wel. Laatste tab van je setup.

Je laatste punt begrijp ik niet echt. Je kan het percentage toch gewoon hoger zetten. Als 10% al 5 ronden is, is 100% dus 50 ronden en dat is belachelijk lang voor een Clio race. Wat verwacht je dan van 10%? Ik race ook gewoon altijd rond de 60/70%, lijkt me normaal.

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Tipje voor de mensen die met framedrops te kampen hebben:

Unistall de game
    installeer de game tot ie 100% geïnstalleerd is (niet spelen tijdens installatie)
    Game on

nu met 39 AI mult class op Le Mans + alle grafische opties aan + heavy storm en ik ondervind eigenlijk weinig tot geen framerate issues :)

Insane/Erret vindt dit leuk.
  18. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Denk dat ik dat toch ook maar even ga doen. Heb nog regelmatig last van framedrops, ook als ik over een curbe rijdt dat het geluid raar gaat doen.

19. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
  20. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Vergeef mijn onkunde, maaruh.... Wat is dx12?

Olijke Poffer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina