Formula A vind ik te doen, voorzichtig uit accelereren maar dan heb je vervolgens ook bijna onbeperkt grip. Oude radical nog niet in gereden..
Ik heb vaak bij de Formula A auto dat mijn stuur blijft hangen....bloed irritant...hopen dat ze die zooi gauw oplossen. Kan niet wachten op F1 2015
Heb bij bijvoorbeeld de clio,s dat me achterbanden vaak koud blijven. Kan hier wat aan doen Door afstellingen te veranderen? Of is dat gewoon een ding van de clin zegmaar.
Topic is wel redelijk booming met de 100 pagina's inmiddels. Kan ik daaruit concluderen dat PCars een succes is? Heb het een tijdje gevolgd en met een schuin oogje meegelezen. Er zijn zo te zien nog wel wat bugs en ook de besturing is nog niet helemaal oke. Is het verstandig om nog een maandje te wachten met de aanschaf? (Heb nog wel wat andere games die ik eerst uit wil spelen namelijk).
Er zijn verschillende manieren om dit op te lossen. Heb er niet heel veel verstand van, maar wat kan helpen is het instellen van "camber" voor je achterbanden. Camber wil zeggen dat je banden onder een hoek komen te staan. Zo komt een kleiner oppervlak van de band op het asfalt. Dit zorgt voor meer grip en temperatuur. Nadeel is weer dat banden dan sneller slijten.
Temperatuur is bij de clio's sowieso lastig. Ik zou de banden spanning en tikkeltje naar beneden doen. Meer negatief camber zou ik niet doen, dit gaat juist voor temperatuur verschillen zorgen. Bij negatief camber word de binnenkant warm en de buitenkant minder. (Afhankelijk van het aantal graden natuurlijk) Wellicht is en tikje meer "toe in" een optie, dit zorgt voor meer wrijving.
Jack van Hees heeft een aantal WR's op zijn naam staan. Die man kan lekker rijden zeg. Ik wil een wheel......
Zit er nou niet veel verschil tussen PC en gameconsoles qua tijden? Niet dat ik bovenstaand filmpje inderdaad superstrak vind, maar het kan best zijn dat er verschil zit. Zeker nu we ook een time attack hebben tussen de verschillende platforms
Hoe bedoel je dat? Lijkt me niet dat je met de PC snellere tijden rijdt dan met de console (of andersom). Of begrijp ik je nu verkeerd?
Ah oke Het zou me verbazen als dit het geval blijkt te zijn tho. Game bevalt tot nu toe prima, wel wat dingetjes die ik vreemd vind aangezien ze het aankondigden als een echte racesim: Je kan niet zelf in de pits rijden Je kan de hoeveelheid benzine die je meeneemt niet aanpassen (?) In de eerste twee races met de Clio's in carriere waren het slechts 2 of 5 ronden per race, terwijl ik de duur van tevoren had ingesteld op 10% ipv 1%. Hopelijk is dit alleen voor de eerste paar races. Of stel ik iets verkeerd in misschien?
Benzine kan je wel aanpassen. Hoeveel je in je tank wil bij de start, tijdens de kwalificatie en hoeveel je erbij wilt gooien tijdens pitten. Allemaal in te stellen. Aan het begin zijn de races inderdaad korter maar dat is volgens mij bij elke racegame.
Benzine instellen kan wel. Laatste tab van je setup. Je laatste punt begrijp ik niet echt. Je kan het percentage toch gewoon hoger zetten. Als 10% al 5 ronden is, is 100% dus 50 ronden en dat is belachelijk lang voor een Clio race. Wat verwacht je dan van 10%? Ik race ook gewoon altijd rond de 60/70%, lijkt me normaal.
Tipje voor de mensen die met framedrops te kampen hebben: Unistall de game installeer de game tot ie 100% geïnstalleerd is (niet spelen tijdens installatie) Game on nu met 39 AI mult class op Le Mans + alle grafische opties aan + heavy storm en ik ondervind eigenlijk weinig tot geen framerate issues
Denk dat ik dat toch ook maar even ga doen. Heb nog regelmatig last van framedrops, ook als ik over een curbe rijdt dat het geluid raar gaat doen.
Weet niet of dit al gepost is maar dx12 schijnt erg goed te werken met project cars xbox one, dit zegt Ian Bell op het pc forum http://forum.projectcarsgame.com/sh...-to-the-devs-about-the-frame-rate-issue/page3