Even een vraagje over seizoen 1 nog, omdat ik di shit in de seizoenen erna niet weer gezien heb: Spoiler Wat is er met uncle Benji Stark gebeurd, die broer van Ned Stark? Die gast al sinds seizoen 1 niet meer gezien.
Spoiler Lol, die vent was toch de reden dat ze ''beyond the wall'' gingen kijken? Da fuck, wil graag weten hoe met hem is.
Het voelt alsof de hele serie er nu een beetje te snel doorheen wordt gejaagd. Als je kijkt hoeveel verhaallijnen al zijn afgekapt of helemaal weggelaten, hoe kort sommige personages in beeld worden gebracht (Briënne in deze aflevering bijv.), dan hadden ze er beter nog een paar extra seizoenen aan vast kunnen plakken. Dan zou alles miss wat beter uitgewerkt kunnen worden. Begint steeds meer op Prison Break vanaf seizoen 3 te lijken, toen werd alles ook versneld afgerond. Zijn in het eerste seizoen een stuk of 20 afleveringen bezig om uit te breken en doen dat in de film binnen zo'n anderhalf uur.
Serie is ook gewoon overrated as fuck. Maar nee ik mag het niet zeggen want dan word ik weer gebaasht.
Eerste seizoenen waren de hoge ratings meer dan waard. De dumbed down uitgeklede versie van het verhaal wat we dit jaar te zien krijgen niet.
En dat gaat dit seizoen en de volgende seizoenen alleen maar gebeuren om de serie 'goed' te af te laten ronden.
Misschien kunnen we over een paar jaar terugkijken en zeggen dat deze serie tijdens The Red Wedding is vermoord? Het is sindsdien eigenlijk alleen maar minder geworden.
Valt wel mee hoor. Je begint anders aardig gelijk te krijgen. Gewoon wachten tot Delphi weer ontploft, dan weten we het zeker.
Die is wel dood. Zijn paard hadden ze toen gevonden. Zijn maten hadden ze wel dood gevonden en naar Castle Black gebracht waar ze turnde naar white walkers.
Wat idioot dan dat het allemaal ''maar'' leek te gebeuren. Het ging zo aan me voorbij, alsof het niets was. In seizoen 1 nog de grote broer van en in eens foetsie.
En omdat tv publiek blijkbaar maar een beperkt aantal personages wil onthouden en helemaal geen fantasy elementen in een fantasy serie wil maar onlogische gtst shit en tieten Nah, dat is nog onbekend , maar de beste optie is inmiddels al uit de serie gesneden
Nou ik vond seizoen 4 ook echt super hoor. Damn! Maar dit seizoen, ook de laatste aflevering... is gewoon minder. Spoiler Seks scène met Sam sloeg ook nergens op, en waarom die ene Sand Snake de vergiftigde Bronn er bovenop hielp lijkt ook nergens op te slaan. We krijgen niet te zien of Doran boos is op Jaime, maar schakelen meteen naar zijn dochter. Erg coulant dan van de Dornish. Vind ik ook raar. Snap niet waarom Sansa plots aan Theon vraagt om te helpen, waarom zou ze hem vertrouwen? En for fucks sakes, gaat er eindelijk wat gebeuren rond Winterfel, sneeuwstorm... zucht. Of Tommen, waarom schakelt hij geen soldaten in? Is hij echt zó dom? Vond het wel een prima aflevering weer, ook veel goede punten, maar bij de vorige seizoenen kon ik nooit zo'n lijst maken van waar ik me aan ergerde.
Ze hadden doran en de sand snakes gewoon moeten skippen zoals ze met de greyjoys gedaan hebben Nu krijgen ze alleen maar onzinnige screen time en word jaime's geweldige verhaallijn als bonus ook nog even om zeep geholpen
Spoiler 1. Lijkt me dat Bronn op de een of andere manier de Sand Snakes gaat helpen met iets. Ontsnappen misschien? 2. Jaime kwam naar Dorne omdat ze dachten dat Myrcella daar niet veilig was, bleek dus ook gewoon te kloppen. 3. Tommen kan wel de Sept gaan bestormen, maar Cersei zei het al: wie zal er dan als eerste doodgaan? Je bedoelt toch niet Coldhands? Die is inmiddels al door GRRM bevestigd als niet-Benjen.
Ik geloof grrm niet Misschien dat hij zich bedacht heeft maar weet zeker dat het lange tijd een optie was die hij open hield, altijd handig nog ergens een bonus stark te hebben
Iemand al die keiharde previously on got muziek van dit seizoen al achterhaald? Ep7: Spoiler Ein-delijk ontmoet Tyrion Khaleesaaaahhh. Wat is ze toch beeldschoon. Echt ongelofelijk. Fapfapfpapfpapamfkwlalz
Ben het wel met je eens hoor, maar ik vond seizoenen 1-3 echt een klasse apart. Seizoen 4 was ook erg goed, maar vond ik toch al iets minder dan de eerste 3. Lijkt er helaas op dat dit nu toch een beetje doorzet.
Inmiddels de episode ook eindelijk gezien. Spoiler Cersei eindelijk teruggepakt, maar voor hoelang? Kings Landing word zo echt een zootje, ben benieuwd hoe dat gaat aflopen. Tommen die eindelijk zijn bek eens opentrekt, maar nog best als een klein jochie in zijn woorden. Alles leuk voor Sam, maar sloeg eigenlijks nergens op. Ook bij Stannis en Castle Black lijkt de pleuris te gaan uitbreken. Hoe gaan ze dit in vredesnaam doen in drie afleveringen? O, boobies waren wel tof. Ik zou der eerder doen dan Khaleesi denk ik.